What to do today?

De blev middag me min tjockis på stan igår kväll. Jätte mysigt o jätte go mat! Plus efterrätt!!! Mmmmmmmmmmm!
Sen gick vi förbi ican o köpte ananas, druvor, godis o nötter o stack hem o lira Xbox hela kvällen. Riktig myskväll me baby blev de. Nice nice.
Idag vakna vi o käka frukost sen la vi oss i sängen igen för vi hade INGEN aning om vad vi skulle hitta på. Vi låg där o funderade ett bra tag sen stack vi till stan o leta fler Xbox spel. Vi vill ha ett spel som e som frågesport o vi hittade ett inne på Games men när vi kom fram till kassan så var just de spelet "tillfälligt slut" ufft typiskt.
Vi drog o handla mat ist o sen va de dags för C o träna så jag drog hem.
Jag ska faktiskt, för första gången på evigheter, vara den som fixar mat till oss idag=) Japp, jag! Får se hur de går... Tänkte fixa wokade grönsaker me kyckling o ris.
Sen ville C gå o sätta sig på nån sportbar o kolla på nån viktig match som e idag meeeeen jag vet inte.... Kan hända att jag ber han dra dit me polarna ist...

De händer lite grejer me min kropp. Förutom att maggen växer på så känner jag mig skum varje dag. Speciellt på morgonen. Jag känner som ångest o mår lite illa. Jag e ju snart i vecka 16 så de skulle va skumt om illamåendet börjar nu. Sånt brukar ju komma i början o vara över runt vecka 12. Förstår inte riktigt vad de kan vara. Min stora syster började iofs må illa EFTER 3:dje månaden men hon visste inte att hon va me barn innan dess så hon sa att de kanske mer va psykiskt...hmmm.
I vår familj så har dom flesta mått illa när de varit en tjej i magen o sluppit illamåendet när de varit en kille. Det e därför jag trott vi ska få en pöjk, eftersom jag mått så bra men nu när jag börjat må så här så börjar jag tveka lite.
Jag vill veta vad det blir men här i V-ås får man inte veta könet. Man får ta sig till Sthlm eller nånstans för att ta reda på det. Jag tänkte göra det men C vill absolut inte att vi tar reda på det. Han vill att vi båda får reda på det när den föds. Jag kan inte vänta! Vi har disskuterat massor om de o båda e fast vid sin åsikt så jag tycker att han kan kliva ut ur rummet när dr säger könet men han vill inte jag ska veta heller. Men de ska jag visste veta...hehe. Man vill ju förbereda sig lite.

Nu ska jag surfa lite på nätet o sen fixa comida!

Se ya!

Kommentarer
Postat av: Natta

heeeeej toka :D !!

2009-02-07 @ 21:24:11
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Heeeej snoris!!!

2009-02-07 @ 23:47:58
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

Töööööönt :D !!

2009-02-08 @ 14:01:26
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0