Ångest dag...

Yfft...mår skumt idag o igår o i förrgår... Fattar inte vad de e. Förkylningen har inte försvunnit än. Jag har aldrig varit förkyld så här länge. Plus att jag har maassa ångest i kroppen. Varför? Mår illa o allt e skit...så som man mår när man har ångest. Min kompis sa att hon hört de e vanligt när man e pregnent o må så här men de e inge rölit ju.

Igår bjöd vi iallafall mina svär föräldrar o C:s bror på lunch hemma hos oss. C gjorde sin världsberömda lasange o de blev inte en smula över. Fan! Hade velat ha rester i kylen till idag....yuum yuum. Vi hade de riktigt nice iaf o dom gilla hur vi fixat vår lya. Very good.
Efter de stack C o träna o sen lira dom kort hos en kompis så mandy pandy va hemma själv heeeeeela dagen igår. Bläääääääääää! Utan mobil dessutom så me andra ord...heelt isolerad! Idag tog jag iaf hans mobil nu när han e o tränar så jag har satt in mitt nya sim kort i den o kan ÄNTLIGEN messa folk. Fast igår gav jag ut fel nr till folk..hahha..ooops. SÅ alla ni som fick mitt nr igår o inte idag fick fel! Sorry! Ni ska få de rätta nr:et.

Funderade på en sak....e de för tidigt att kolla på bebbe sängar än? Igentligen vill jag vänta me sånt tills jag iaf gått halva tiden...vilket e om ca en månad men igår kunde jag inte hålla mig utan började kika på bebbe vaggor till lillskit. Jag hitta en som jag blev kääär i!!!
Kolla!!!



Charmig va? Hittade den på Tradera. Men den kostar 1600. Ufft! Dyrt... Plus att man måste hämta den i G-borg. De e en bit dit... Men jag älskar den ju....

Hittade en annan på blocket som va billigare....



Den kostade 1000 o finns att hämta i Örebro. Lite närmare iaf...

Vilken röstar ni på?


Ufft ne ska sluta kolla på sånt här nu annars kommer jag börja handla massor innan vi ens vet att allt e okey me bebben...inte bra ju.

Måste sysselsätta mig me nått nu så jag inte känner ångesten lika mycke. Ska nog möblera om lite hemma tror jag.
Ha en braig dag idag.
Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker den första var skiiiiit fin!!!!!! riktig dröm säng till bebito/bebita!! puss å kram

2009-02-04 @ 17:54:11
Postat av: Mattan

Om du söker på "depression under graviditet" på google så blir du säkert lite klokare över varför du känner som du känner :)

2009-02-04 @ 18:13:56
Postat av: Anna

kikar in..Tycker den andra va snyggast =)

2009-02-19 @ 17:38:33
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0