Frieriet

Eftersom C har dumpat mig idag för o va me sina vänner så kan jag lika gärna passa på o lägga upp filmen med frieriet som jag lovat att göra.
De e lite tråkigt att man inte hör vad vi säger men ändå...
Först ser jag inte tatueringen men när jag gör de så börjar jag böla haaha.



De e kanske inget speciellt för er o se eftersom ni inte hör vad som sägs men jag e så glad att jag har den här filmen. Blir lycklig av att se den. De är ett riktigt fint minne att ha.
Tack Seyde att du filmade den!

Ps. E det nån som vet hur man lägger in musik i bakgrunden o tar bort allt ljud som e där nu? Please help me isåfall.

Kommentarer
Postat av: Maria

HALLLÅ VA GULLIGT!!!!!

shiiiit jag skulle oxå bölat som fan..

på en strand i thailand, allså rena drömmen ju..

2009-02-08 @ 12:16:04
Postat av: Natta

C är då en riktigt romantisk prick :D !!

2009-02-08 @ 14:00:46
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haahaha ja han e nog rätt romantico tjockisen.

2009-02-09 @ 13:40:16
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0