UL-besöket

C lyckades hinna med tåget idag från e-tuna så de blev jag, han o lillsis som åkte till dr för o prata om bebbe.
Vi fick inte se den så mycke för han ville igentligen bara prata om hur starka medeciner jag äter o att dom alltid gör extra kontroller på sånna som har övriga besvär...som tex min leversjukdom. Han sa att min medecin inte skulle påverka bebben. De finns kvinnor som äter jätte starka medeciner o ändå mår bebben bra.
Han ville kika på den lite iaf bara för o se så hjärtat slog o de gjorde den. Den har verkligen blivit grandioso nu. Vi hann knappt se nått för han kollade bebben på en minut men den såg verkligen stor ut.
Blir lite orolig bara för den e så lugn. Låg helt stilla o ibland rörde den armen lite. Man kunde se fingrarna på den=)
Ingen bild fick vi. Dr sa att allt sånt får vi på måndag när vi gör den riktiga kontrollen så de e bara o hålla ut till måndag. LÄNGTAR SÅ MYCKE! Då kommer vi få titta på den i nästan en halvtimma=) Underbart!
Chris va riktigt stolt när han gick därifrån. (Så stolt så han va tvungen o kasta pilatesboll stora snöbollar på mig o syrran när vi kom ut...ufft)

Efter de tog vi en lunch alla tre med två vänner o sen köpte jag o syrran en varsin semla o stack hem o smaska.
Nu e jag supertrött o ska nog vila ett tag.

Arrivideci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0