Sköna kväll

Jag tänker fortfarande på tacosen jag åt i förrgår... mmmm. De va så himla gott!!! Jag brukar bara orka 2 st ungefär men iförrgår åt jag 4 st! O jag hade lätt orkat mer men de tog slut=( Vi hade de mysigt iaf o sen på kvällen skulle C tydligen ha Xbox kväll här med sina kompisar så mandy pandy fixa lite våfflor till dom. Blev inge över till mig haahaha! Tjockisar dom är...
Sen hade vi filmkväll me lillsis, som e här o hälsar på, o hennes kill polare. Mysigt! Vi skulle kolla på Jakten på lycka (eller va den heter) med Will Smith men jag o C vart så trötta så vi orka inte kolla klart. Plus att C hade en läkartid i E-tuna tidigt på morgonen så vi gick o la oss.
Vaknade o kollade på klockan o såg att tåget skulle gå om 25 min så jag fick panik o tog tag i C o sa "Baby vi måste skynda oss" Meeen de va inte baby hahaha. De va min lillsis som låg där. C hade redan dragit. Han ville inte väcka mig så han lät mig sova o åkte själv. Blev en heldag me lillsis istället.
Bad C åka o hänga hos hans polare på kvällen ist så jag kunde hänga me lillsis.
Vi lagade s*it god kyckling sallad! Gu den blev så yummie så jag drömde om den inatt. Längtar tills vi ska äta resterna...mmm.
Sen på kvällen när vi skulle sussa så kolla jag o C klart på Jakten efter lycka (eller va den heter...notera att jag skrivit två olika namn...kanske nån e rätt...) fast C somna så jag kolla på den själv o den va sååå bra! Satt där o böla för mig själv. Vilken söt son Will Smith har! Ufft!

Idag e jag suuuperseg så får se vad vi hittar på. Tror vi ringer mami o ber henne åka me oss till Ikea. Får se...

Nu tror jag bestämt de e dags för lite kycklingsalladsrester...japp de e det!

Herrå!

Just jaa...jag har lovat o lägga in en magbild förut så här kommer den o jaaa jag vet att jag har blivit tjock så ni behöver inte påpeka de tack.

Magen vecka 15 (Den e större nu)


Kommentarer
Postat av: Mattan

Ja vill åsså ha tacooooo =(

2009-02-11 @ 17:51:02
Postat av: lucky

Gumman så där ser min mage alltid ut!!! ha haaa, gravid eller ej,....so don´t worry. Återkomm om ngra månader så kan vi tävla då hahhaaa....puss på rej=)

2009-02-12 @ 00:34:30
Postat av: Camilla

Hej min vackra Mandy..Jag saknar dig..Ska vi ses nått nästa vecka? Vi hörs på Facebook..Puss I love you

2009-02-12 @ 09:06:12
Postat av: Amanda

Mattan! Vi SKA ha tacokväll SENAST nästa vecka o INGA bortförklaringar!



LUCKYYYYYYYYYYYY vart har du hållt hus min Lucky!?!?!??! Jag saknar dig så mycke! Jag måste ta mig till e-tuna så vi kan jämföra magar hahaha!



Camilla! Lilian kommer i början på nästa vecka så vi kan väl hitta på nått då? Skriver till dig på face. Love you babe

2009-02-13 @ 20:21:39
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0