Puhh..

Idag var jag hos farbror dr...fast de va en kvinna. Jag har haft en prick som ser ut som en finne på baksidan av låret sen september o den går ALDRIG bort. Läste i en tjejes blogg att hon hade en finne-liknande prick på axeln som aldrig gick bort o sen när hon gick till dr så visade sig att de va cancer. HUGA! Så jag har i princip gått runt o trott jag ska dö sen september. Var iaf hos dr idag o min prick e ett ärr?! De e nån insekt som bitit mig o min kropp har läkt o bildad ett finne liknande ärr...kul. Den kommer aldrig gå bort heller men vem fan bryr sig så länge man inte har cancer...puuuuhh! Gått o oroat mig i onödan...men ni som känner mig vet att jag gör de ofta...

Träffa iaf mami o äldsta syster efteråt me min lillsis o åkte till Ikea o åt köttbullar...mmm. Hallå! 16 kr för 8 köttbullar me sås o lingon(blä) o potatis eller mos! E inte de för gott o billigt? Dit ska jag åka varje dag...

Nu e jag hemma o vilar magen o sen ska jag tända lite ljus o gö myspys för om en timma ska jag o några tjejkompisar laga middag här o snacka skit...mina favvosysslor, mat o prat, speciellt nu när jag hör bättre o kan ha en konversation igen. Såååå glad att de blivit bättre=)))

Fick förresten brev från min leverläkare idag. Han sa att läkaren i Uppsala kontaktat han för o fråga om han tror att min hörselnedsättning kan ha nått samband med min leversjukdom (autoimmun hepatit) att göra. Min leverläkare skickade med en blankett som jag ska ta med till sjukhuset o lämna blod så dom kan kolla om jag kanske har en autoimmun sjukdom i öronen oxå. Hmm hade inte dom kollat de förut o sen gett mig hög dos kortison för att se om de va de? Jaja, hellre att dom kollar fler gånger än inte alls.
Ska lämna blod imorn när jag ska dit o göra UL. Jippie! UL!!! Jag har laddat kameran så jag kan filma allt åt C men han sa nyss att han ska FÖRSÖKA komma men de e inte säkert han hinner. Kommer iaf ta me brudarna så jag har sällskap.
Undrar om den mår bra... Hoppas den rör sig mycke. Spännande!
Berättar allt i morgon o har förhoppningsvis med en bild o visa oxå;)

Klämmer in en magbild här men den e framifrån den här gången.

Magge vecka 18




BIG va???

Nu myskväll.
Byye!

Kommentarer
Postat av: Natta

Biiiiig :D !! Fin tröjan var på dej ;) !!

2009-02-24 @ 20:23:27
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja om jag fick igen knapparna bara...

2009-02-24 @ 21:28:18
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Bortom dig

Kul o ser dig gravid. fin bild

2009-02-26 @ 16:44:01
URL: http://bortomdig.blogspot.com/
Postat av: Amanda

TACK!!! =)

2009-02-26 @ 19:17:14
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0