Morgon från helvete...trodde jag iaf..

De första jag gör på morgonen när jag vaknar e o sätta på mig min hörapparat för den går inte o sova med.
Imorse när jag gjorde de så märkte jag att alla ljud var EXTREMT låga. Fick sån panik men bestämde mig för o avvakta lite o se om de blev bättre ju piggare jag blev men de blev bara sämre o sämre!
Nu tänkte jag verkligen att de va kört. Jag var säker på att nu förlorar jag de sista jag hade o de roliga va att min första tanke va "Neeej! Jag som ska få träffa mina e-tuna tjejer på tisdag o nu kommer jag inte ens höra dom!" Fick sån panik så jag va tvungen o väcka C. Han sa att jag skulle lugna ner mig o att de skulle bli bra snart o sen öppna han sina armar o ville jag skulle lägga mig hos honom. Jag försökte men jag hade sån panik så de gick inte.
Gick runt o fixa hemma så jag skulle tänka på annat men mådde skit.
Efter en låååång tag kom jag på att jag kunde testa om jag hörde liiiite bättre med min gamla hörapparat o den va lika hög som vanligt. Ladies and gentlemen...min nya hörappis hade gått SÖNDER! Därför jag hörde nada! UFFT!!! Vilken läskig morgon de va...trodde verkligen de va kört.
Nu, av nån konstig anledning, så funkar den nya appisen igen. Jaaaa duu, de e inte kul me dom här appisarna... men tack gode gud att jag har den;)

Nu ska jag berätta en hemlis som ni inte får föra vidare....

JAG HAR BÖRJAT SPRÄCKA MINA KLÄDER!!!

Häromdan köpte jag ett linne på Gina o när jag nästa dag skulle sätta på mig den så sprack den i sömmen på sidan...antagligen för jag e lite för rund om magen....
Sen har jag lyckats spräckt ett par jeans oxå... Hade på mig dom när jag va me mami o gick runt i affärer o sen börja jag känna hur de drar lite vid bakdelen...VÄRSTA SPRICKAN!

Tagit kort på mina kreationer bara för o gö allt lite mer pinsamt....






De e bara o inse...jag e för tookis för o handla på Gina=(


Kände mig tvungen o inhandla mitt första mammaplagg efter de här...
Jag vet inteom jag e nöjd med den men den håller iaf...än så länge.



De e nån slags randig skjortklänning...
(Fasiken va störig jag ser ut på bilden...jag e inte de I PROMISE!)

Annars har jag hängt me C hela dagen förutom när jag o mattan åkte till Hälla. Sen fick jag o C besök av söta Natta nyss. Alltid lika glädjande;)

Nu ska jag packa lite. Imorn bär de av till Estockholmo! Wohoo! Vi blir ett gäng som ska dit o fira lillsis som fyller hela 25 år. De kommer bli nice.

Byye friends!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du ser inte alls störig ut... du är ju jättefin!! :) Så kul och se och höra att du är lycklig. Puss puss på dig!

2009-03-03 @ 05:10:09
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0