GRATTIS BABY!!!!

My love fyller år idag o stackarn måste jobba från 11 till 22! Ufft! Tycker så synd om han. Men vi hade ett gäng av hans vänner här igår o firade han då istället. C lagade en jättegod pasta sen blev de tårta o massa annan svullo mat. Vi hade en jättebra kväll. Riktigt härligt gäng som var här. Tack alla ni för igår! Och förlåt att vi snodde era pengar! Hehe...blev lite pokerlish o jag o C var dom 2 sista kvar. Vår bebis kommer bli ett poker pro med våra gener...

I torsdags var jag o C i Uppsala o gjorde lite tester o träffa läkaren. De va mest info om alla nackdelar med cochleaimplantat o alla fördelar o sen visa han hur den såg ut o jag fick pröva den. De va inte en liten grej direkt men jaja vad ska man göra...
Några av nackdelarna han sa som kunde hända var balansstörningar (men de har jag redan iaf...) förlamning i ansiktet o högre tinnitus o sen va de nå mer men kom inte ihåg.
De den kommer hjälpa mig med e att höra mer ljud o kunna lokalisera var ljudet kommer ifrån. Nu om nån ropar så kan jag råka kolla åt andra hållet för jag tror de kommer därifrån. Ser rätt rolig ut ibland. Men läkaren kunde inte lova att jag kommer höra perfekt vad folk säger o musik som jag DÖÖÖÖÖR efter sa han va en bonus om jag kunde höra. Då skulle jag ha tur. Blääää! Vill lyssna på musik!!!! Äh de viktigaste för mig e att jag kan höra bebis bättre om den gråter eller nått. Hoppas självklart på bästa resultat men jag vågar inte hoppas för mycke o bli besviken sen.
Alla var iaf jätte goa där i Uppsala o gratta oss massor för bebis. C tyckte att dom va väldigt duktiga där i Uppsala o va nöjd.
Nu väntar vi på att vår läkare ska höra av sig efter att ha pratat me narkosläkaren om de e okey att söva mig när jag e med barn. Annars blir de operation efter bebis e fött. Jag e redo iaf, när de än blir. De känns som de e bästa valet att göra den här operationen även fast de e jobbigt. Jag har inte så mycke andra val direkt...
De går nog bra =)

Nu ska jag fortsätta svulla på alla yummiga rester som blev över igår. Mmmmm tårta!




Grattis mitt hjärta. Finns ingen bättre dag än idag då du föddes. Du är mitt allt o kommer alltid vara det. Te amo mi corazon. HAPPY B-DAY PUDDING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0