Glömde berätta...

Imorse vakna jag o C av att polisen ringer oss. Det har tydligen brunnit i e-tuna o dom ville veta om vi var i vår lägenhet där för brandkåren tänkte banka in dörren eftersom ingen öppna.
De brann på mitt gamla jobb...hotell Statt...o eftersom vår lägenhet sitter ihop med Statts byggnaden så vart hela vårt hus o alla restauranger under rökskadade. Dom evakuerade hela huset så vi vet inte hur rökskadat de är där.
Lite läskigt när jag tänker efter... Tänk om jag sovit där.. Jag hör ju inget på nätterna för då tar jag av mig hörapparaten så om de tjutit nå brandlarm eller nån bankat på min dörr så hade jag inte hört de.

Här är en bild från branden som jag hitta på ekuriren.se...



Vår lägenhet ligger runt högra hörnet.

Usch...så tråkigt...hela huset brann ju ner...


Nu fick jag mess av C...tydligen film o frukt kväll ikväll...

Ha en mysig kväll alla ni där ute.

Piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0