Feliz Valentin älskade man

Det finns ingen nu, förut eller senare i livet som jag nånsin kommer älska som jag älskar dig.
Det jag har i mitt hjärta för dig är det dyrbaraste jag äger. Ingen o inget kan nånsin ta de ifrån mig.
Vi har våra upp o ner precis som alla andra par men vad som än händer så släpper jag aldrig ifrån mig de som finns i mitt hjärta för dig. De kommer finnas där tills den dagen jag ligger i min grav.
Jag e stolt o tacksam över allt vi varit med om under vår resa tillsammans dom här 9 åren o jag har lärt mig mycket av dig...mer än du tror eller vet. Du är inte bara den mannen jag älskar, jag har respekt o ser upp till dig o din styrka som du om o om igen visar mig att du har. Tro aldrig att jag inte ser dig kämpa dag ut o dag in med att vi ska ha de bra o hur du ibland ligger sömnlös i sängen o funderar på hur du kan ordna de bättre för oss. Jag är så tacksam för allt du gör...tro aldrig något annat.
Nu kommer vårt kärleksbarn till oss o jag vet att vårt barn inte kan få en bättre pappa än du.

Glad alla hjärtans dag till dig C, mannen i mitt liv vad som än händer..


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

                                                           

                                                                                                                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0