Barnmorskebesök

O lord vad jobbigt de varit dom 2 sista dagarna....
Allt börja med att min vän la upp på sin status på Facebook att dom åt våfflor me sylt o glass o då fick mandy panik! MÅSTE HA VÅFFLOR NUUUU! Meeen eftersom de va miss i nasse (mitt i natten), som mamma brukar säga, så va de kört. Igår besannades iaf min våffel dröm. C snodde ett våffeljärn o våffelmix av sin kompis o överraska mig.  Ååå s*it va gott de va!

Today gick vi upp tidigt o drog till barnmorskan. Vi fick reda på resultatet på blodproverna o alla värderna såg fin fina ut=) Sen va de lite frågor om olika sjukdomar som kan vara ärftliga som tex diabetes, högt blodtryck osv osv. Vi somna rätt sent igår så de blev lite zzzzzzzzzz känslor efter ett tag men vi lyckades oss genom hela mötet.
Sen gick vi o handla TACO! 
Jag har bjudit hit momi o 2 syrror o en kompis på taco-lunch hos oss. Ååå va yummie. Önska mina andra systrar oxå kunde komma...=( Dom bor så långt bort o man träffas inte ofta alls o just när man har såna här spontana "dejter" me familjen så önska man att de va lättare för dom o ta sig hit men men....

Vi har nyss tagit en powernap jag o C o nu ska vi ordna lite inför vår taco-lunch.

Me hjärta taco!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så synd att jag inte kunde komma idag! Men har inte varit hemma på hela helgen och åkt 2,5 timmar i bil.. jag va såååå trött!

Kommer gärna och smaskar tacos med dig en annan dag! =)



Pyss

2009-02-09 @ 22:08:59
Postat av: Amanda

Du är välkommen NÄR du vill!!!

Pöss

2009-02-11 @ 02:35:15
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag vill ha TACO !!

2009-02-11 @ 09:26:13
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

JAG MEEEED!!! Taco kväll i helgen?

2009-02-11 @ 15:16:48
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0