My days...

Bläää! Tydligen måste jag lägga ner den här bloggen o öppna en ny om jag vill ha lösen för de e nått fel på JUST DEN HÄR bloggen så lösen inte funkar:(
Har ju ingen lust att byta bloggadress. Allt som jag skrivit står ju här. Jaja, bara acceptera. Ska ändå testa lite då o då för vem vet, kanske de vill funka en vacker dag?


Ska börja med att berätta om läkarbesöket. Vi pratade om de jag trodde vi skulle prata om...byte av medecin. Eller snarare tillägg av medecin...
Tydligen så hjälper inte kortisonen så som han hade hoppats på att den skulle hjälpa. Inflammationen går aldrig bort o nu sista tiden har den blivit värre. Inte farligt mycke värre men värre o då måste man göra nån förändring sa han. Vi ska testa att lägga till en annan medecin, som jag inte minns namnet på, o se om de blir nån förbättring. Den 28 ska jag börja med den.
Ev kunde jag må skitilla av den sa dr men de skulle jag märka på en gång isåfall o då får vi testa nått annat.

Kändes bra iaf o han va rätt positiv tyckte jag så oron minskade väldigt mycke.


Nu väntar jag bara på att öronläkaren ska höra av sig med en tid till operation. Blir galen snart! Varför tar de sån tid???! När va de jag va där sist igentligen? Va de inte i september nån gång? Tycker jag borde hört nått från dom nu.
Läste i en brochyr när jag satt i väntrummet o där stod de att man aldrig ska behöva vänta mer än 90 dagar på ett läkarbesök. Måste nog börja räkna hur många dagar de gått snart för de känns som en evighet.
Vill ju bara göra klart operationen innan Adam börjar prata o sånt! UFFT!
Ska nog ta o ringa dom...


Har för övrigt haft massa mysiga dagar :) Plus att de e lite julmysigt här hemma :) En vän kom över o hjälpte mig montera upp granen. Den blev SUPERFIN! Tyvärr blev de plast eftersom jag misstänker att den kommer vara helt avbarrad till jul. Jag e inte den bästa med levande växter, eller träd för den delen...





Fin va??? :)
Ska ta en helbild på den sen ;)


Sen har sötisarna Ida E. o Vanessa varit här på fika me sina bäääbisar. Sååå goa små underverk hade dom!
De va riktigt mys o träffa er tjejer! Hoppas de blir en dejt snart igen.

Dagen till ära hade jag gjort Banankaka med glasyr o Knäck-cocos-brownie. Hittade recept i Josefins blogg. Hepp! Går tydligen inte o länka nu heller. Ska försöka fixa me de sen oxå...

Här e the cookies.




Blev massa över så nu när lillsyrran varit här på besök så har vi fikat lite (läs mycke).
Sen har vi varit hos mami o käka...gissa?! Taco så klart!
Nu har lillsyrran åkt hem igen tyvärr :(
Har fixat middag o väntar på pappa C. De e filmkvälls dags tonight!


Adam mår för övrigt superbra!

Han har haft 2 dagar då han varit MYYYYCKE gnällig o tyvärr va tjejerna här på besök på en av dom dagarna då min bebbe va jobbigast men men man kan inte va perfekt jämt ;)

Av nån anledning så kunde inte stackarn somna förrän 3 två nätter i sträck. Supertrött men ändå kunde han inte somna. Övertrött kanske?
Nu förstår jag hur jobbigt ni mammor måste ha de som har de så där jäämt eller iaf nästan jämt. Ni e tappra starka själar. Creed till er! Adam va så i 2 dagar bara o jag blev helt slut.
Nu e han bättre iaf...sköönt!

De har hänt massa annat me Adam oxå :)

Lillkillen va på BVC igår o väger nu ca 7400 o är 65 cm lång.

Dessutom har vår korv börjat få smakportioner o han ÄLSKAR mat! Han attackerar verkligen skeden o man hinner inte ens lägga på mer mat på den innan han gapar o tom skriker ibland efter mer. C säger att han fått de från han ;)

Ska lägga in en bild på matmonstret när han äter nästa gång.

Sen har lillkillen blivit klippt av sin pappa.
Adam hade nämligen två tofsar på sidorna o håret på mitten av huvet o i bakhuvet hann aldrig riktigt växa ifatt så han såg lite ut som en...ja vad ska man säga...en clown? (Sorry Adam) Jag hade tydligen samma frisyr när jag va liten...

Här e före o efter bilder...

"Vad kollar vi på? Vad skrattar vi åt?"






Han ser lite fräshare ut iaf även fast vi saknar lockarna lite...

En liten tår i ögat fick han för klippapparaten lät lite läskigt vid örat...





Från sidan...








Fina unge!!!







Oj vi har hunnit äta o mysat me Adam medans korten laddades ner. Min data e visst trög idag...

Nu e de movie tajm me mini familjen! :)))

Adios!


Kommentarer
Postat av: vanessa

fina killen, både med och utan tofsar... vart har ni köpt den fina koftan?

2009-12-03 @ 09:02:58
Postat av: Mattan

Vilken liten läckerbit han blev i sin nya frisyr!!! Bella hälsar med en slängpuss!!! ;)

2009-12-03 @ 15:31:01
Postat av: S

LOL !! "nått fel på JUST DEN HÄR bloggen"....

2009-12-03 @ 20:44:47
Postat av: Lucy

Woow, va stor älsklingen har blivit...!!

Men hallå varför har ni klippt honom....jag menar inte att det blev fult, men dem ska ju vara så där lockiga o lurviga första året tycker jag....d e ju d som e så söööööttt. Ha haaa...men anyway hur ni än gör med världens sötaste adam så e han som sagt världens sööööötaste helt enkelt. Un beso grnade para tiiii.

2009-12-03 @ 23:37:32
Postat av: Maria

va sööööööööt han är!!!!!

man vill ju bara äta han!!

va snygg han blev efter klippningen=)!!

men han va det inann oxå såklart

2009-12-04 @ 19:50:08
Postat av: Amanda

Tack allihop! Tyckte oxå han blev sötare :)



Lucky, vi hade verkligen tänkt låta de vara men sen när de började se så ojämnt ut (kort i nacken o i mitten av huvudet o långt på sidorna...) så tänkte vi att vi klipper han lite på sidorna så de får växa ifatt liksom ;)

Har BARA klippt på sidorna o nu ska vi inte klippa mer förrän han blir 1 år. Han ska få bli långhårig :)



Vanessa, koftan e underbar o den e köpt på HM. Hoppas ni hittar den!

2009-12-05 @ 20:22:10
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0