Ingen data än=(

Tjaaaa!
Har en lånedata igen...måste nog tillbaks idag. Våran e inte hemma än=( Data doktorn tar låååååååång tid på sig.

Igår hade jag en myspys dag....förutom att jag hade ont=( De har kändes som mensvärkar på höger sida både fram o bak o ner mot benet. Inge roligt alls men orkade ändå göra lite saker.
Vaknade igår morse o åkte med låtsas pappa till lasarettet o lämna blod. Min lever läkare ville jag skulle lämna några test till eftersom ett av värderna va lite förhöjt nu sist när dom tog prover till min öronläkare i Uppsala för o se om de kanske e en autoimmun sjukdom i öronen oxå som de e i levern. Undrar om dom hittar nått nu...
Vi var där dagen innan oxå men fick komma tillbaks igår för dom skulle hinna värma upp rören som blodet skulle va i. Konstigt...har aldrig varit med om att rören måste va varma...
Efter de kom min systerdotter Sussie hit o hälsa på från Borlänge=)) De va ett tag sen jag såg henne. Lillsyrran kom hit oxå för o träffa henne. Dom e lika gamla haaha! Moster o systerdotter men lika gamla. Coolt.
Vi drog till Ikea o kika lite o sen åkte vi till Sussies pappa o åt mat. De va yummie!
Sen hem o vila o hänga lite med min söta C.

Jag köpte ett varsitt par tofflor till oss på IKEA. Ett par blå o ett par rosa. Han gillar tofflor så när han såg dom i badrummet så sprang han till mig med ett smile o sa:
"Har du köpt tofflor?!"
"Japp de har jag"
" Fan va bra! Vilka e mina?"
"Öh, jag tänkte dom blå passa dig bäst men du får ta dom rosa om du vill?"

Hahaha! Min boy e så gulligt snurrig.




Söta va?


Idag åkte C till Sthlm o hälsa på en kompis så jag o syrran har hängt.
Vi gick en runda på stan o sen har vi suttit barnvakt till rottweiler gladiatorn Gaston.
Vi blev lite chockade när vi kom hem från stan för Gaston stod på gatan med en tjej o mös... Han hade smitit för dörren till baksidan va stängd men handtaget va inte nerdraget så han hade puttat upp dörrn. Tjejen hade hunnit ringt polisen...ooops. Polisen ringde min mamma, av nån anledning, som snällt förklara att vi inte hade vår rottweiler kvar...haha vilket strul. De ordnade sig till slut iaf. Så tacksam till tjejen som vaktade hann tills vi kom hem. Tänk om han hade sprungit bort! Vad ska man säga då till ägarna? Du, vi har tappat bort er jumbo rottis....sorry... Ufft va pinsamt!
Nu har vi iaf suttit o solat lite jag syrran o Gaston på baksidan o ätit baguette me cola. HÄRLIGA VÄDER!!!

Syrran måste snart dra tillbaks till Sthlm o jobba=( Men söta lilla Natta kommer förbi så ska fixa nått o äta till oss.

Jag måste göra en sak...
Alla gör reklam i sina bloggar för olika krämer, smink eller kläder o eftersom jag inte kan ett skvatt om sånt så bara MÅSTE jag tipsa om nått som JAG gillar...
RENGÖRINGSMEDEL!!!!

Hahaha jaaa jag e mongo men jag älskar dom här grejerna jag köpte sist...

Nr1.
Mitt nya diskmedel...



JAG ÄLSKAR DEN!
Den luktar sååå gott! Diskmedel brukar nästan alltid lukta likadant men den här luktar mer sköljmedel o dessutom så gör den inte händerna torra! Okey, okey den e lite dyr men lyxa till de EN gång iaf.

Sen köpte jag nytt medel till o gö rent golvet.



Den luktar underbart o mycke! Jag o C tvätta golvet en morgon o sen kom vi hem sent på kvällen o de luktade MASSOR när vi kom in. Älskar när de luktar gott hemma.

Okey nu ska jag sluta tönta mig me dom här rengöringsmedel tipsen men jag har blivit besatt av vissa lukter nu när jag e gravid. Jag kan sitta i evigheter o sniffa på VIM (JIF) flaskan. Mmm den luktar så gott! O nytvättadade kläder e en dröm.

Jag låter som ett psyk me all rengöringsprat så jag ska tipsa om en grej jag hitta i Sthlm förra veckan när jag va o hälsa på syster.

Flytande glas till ljus.



Jättefint o ha i en skål o kanske lägga i rosblad eller nå andra blad. C gillade dom. Kom inte ihåg va affären hette men den låg vid drottninggatan. En liten mysig inredningsbutik. Dom kostade 20 kr st. Me like=)

Innan jag drar ska jag säga att magen min blivit grandiosa!!! Jättestor! Har iofs klarat av 6 månader nästa vecka så de e inte konstigt den e stor men de känns lite ovant o jag blir lite chockad när jag går förbi spegeln ibland.
Den kickar hårt nu oxå. C har kännt den några gånger o min syster fick oxå känna en spark häromdan. De e mysigt när den kickar o rör sig. Vår lilla bebbe...

Nu ska jag hänga lite med sis innan hon drar OCH komma på hämnd på C:s aprilskämt...din lilla skit... 
Får se när vi hörs igen...

Byye!

Kommentarer
Postat av: Natta

DUMMA HUND och dumma dej XD !! Vänta du bara...vänta ;) !! Hihihi !!

2009-04-01 @ 20:49:35
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haahaa! Sorry Natta! De e ju 1 april! Då måste man få luras lite...förväntade inte mig att du skulle få hjärtinfarkt bara...

2009-04-01 @ 21:34:07
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

HJÄRTINFARKT !!?? Jag DOG men dom lyckades återuppliva mej XD !! Tööönt !! Syns sen Pöss och Kram <3

2009-04-02 @ 14:18:11
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Sheela

haha gillar ju dina tips, du är bäst ;) puussss

2009-04-08 @ 19:15:11
Postat av: Natta

Jalla fixa ett inlägg :D !!

2009-04-18 @ 22:36:09
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0