Skräckis på G...

Idag va jag med mami o storesyster sara i Åsby, ni vet inrednings o blomster affären...
Jag blev sååå jäkla sugen på att börja plantera massor i min tomt men vet ni, alla mina plantor dör efter en vecka så jag vågar inte lägga peng på de =( Finns de ingen där ute med gröna fingrar som kan hjälpa mig?

Efter de träffa jag min kompis som har ett beroende... Hon e RIKTIGT addicted på sushi! Tror de va 3:dje gången på en vecka som hon köpte de idag. Hur ska jag hjälpa den här människan. De kosta ju fan över 100 kr varje gång!
Ska inte avslöja hennes identitet här för då kanske hon gör sushi av mig men de har gått så långt nu att hon inte vågar gå in själv o köpa de utifall dom känner igen henne så hon muta den gravida med en colaburk för att hämta hennes mat. Jag gick självklart med på de eftersom mit beroende e cola. När jag står där o betalar så skickar hon ett mess från bilen..."Skynda dig o ta maten o kom ut! Jag tror dom har fattat att du ska langa den till mig! Alla kollar! Jag startar motorn! KOOM UT!!!"
Hahahahaha! De e farligt o bli beroende av saker...

                                         
    



Nu e jag hemma o myser.
Har precis busat lite o laddat ner en skräckis...vet inte om den e bra. Den heter The Uninvited...

                                          
  


Ser lite läbbig ut...
C klarar ju inte av skräckisar o dessutom e de fotboll på tv så jag har gjort lite myspys på baksidan o ska sitta där o kolla=) De e ju skitskön kväll så med en filt o munkjacka så funkar de o sitta ute.

Titta vad mysigt jag har=)

                                             


Älskar min baksida på kvällen...


Nu e de movie time!

Adios
                                            

Kommentarer
Postat av: Natta

Assså din vän behöver hjälp :D !! Hahaha !!

Fråga din mamma om blommorna....pleeeeeace !!

2009-04-28 @ 22:35:56
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Anneli

3 gånger i veckan, det är ju ingenting! Hon borde flytta hit o bli min sushi kompis :P SKulle nog kunna äta det varje dag om jag orkade åka in till stan :)



Ohhh vilka grymma blider ni fått på beben!! Coola grajjer man kan göra nuförtiden.

2009-05-03 @ 14:47:22
Postat av: Amanda

Hahah e de sant??? Har jag TVÅ vänner som e beroende??? Måste starta en "jag-e-beroende-av-sushi" grupp snart...



Jag vet! Sjukt va man kan gö nu för tiden...

2009-05-04 @ 22:50:12
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0