IMORGON!!!

Inatt har jag knappt sovit en blund. Ett graviditetsbesvär har dykt upp även i min graviditet...jag e täppt i näsan =( Löjligt jag vet men de gör de inte lätt o sova kan jag säga. Okey att jag e täppt på dagen men när jag ska sova o lägger mig ner så trycker bebben på lungorna så redan där e de svårt o andas men sen när båda näsborrarna e täppta oxå då blir de lite panik känslor. Tror jag somna 7 imorse...
Jaja e man höggravid så får man ta lite sömnslösa nätter ibland...

Imorgon kommer dagen jag har längtat till i flera månader.
Jag o C ska till Sthlm o göra 3D/4D ultraljud =)  Kika här om ni inte vet vad de är www.tittutultraljud.se.
Man kan se bebben i 3D o se på ett ungefär hur den ser ut o vad den gör i magen. Sen får man med sig massa bilder hem o tom en film på hela undersökningen.
Spännande o se hur den ser ut. Jag har alltid tänkt att den kommer likna C (och hoppats lite på de..hehe) men igår fråga jag min mami vem hon tror den kommer va lik o då sa hon "Amanda, jag vet att ni har en pojke där inne o den kommer va lik dig...jag vet redan de här" Hahaha! Min mamma e så skön. Hon brukar kunna veta saker innan man knappt vet de själv. När jag sa att jag var med barn sa hon bara "Ja, jag vet de." Haha! Plus att när vi va små o satt o åt eller nått o sen ringde telefonen så visste hon vem de va innan hon svara. Hon ba " Nu e de Jennifer som ringer" O så va de det...scary... Kanske man känner sånt när man blir mamma o ens barn ringer...

Imorn på UL så tar vi dessutom reda på kön =)) Jag vet, de e mer spännande om man väntar till förlossningen men vi, eller jag rättare sagt, kan inte hålla mig längre. Vill veta NUUU!!!
Jag måste dricka massa vatten idag för då fylls de på med fostervatten runt bebben o då får man en klarare bild på den imorgon så om ni ser mig idag så kommer ni se mig med en stooor vattenflaska ;)
Nu måste jag springa o möta storasyster på stan.

Hörs imorn. Då får ni höra allt om hur bebben ser ut =)

Byye!

Kommentarer
Postat av: P-L

Lycka till imorgon.... =)

2009-04-29 @ 17:56:46
URL: http://piaaalottaaa.blogg.se/
Postat av: P-L

Jag LOVAR den är SUPER GOD... ;D

2009-04-29 @ 19:48:53
URL: http://piaaalottaaa.blogg.se/
Postat av: Natta

Good luck my sweet Duck :D

2009-04-29 @ 22:50:16
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Mattan

Lycka till!!! Men jag vet redan att det är en pojke jöööh ;)

2009-04-30 @ 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0