En av dom bästa dagarna i mitt liv

Även om du har vunnit en miljon idag så e jag garanterat lyckligare än dig!

Idag fick vi se vårt lilla under i 3D/4D UL. De va underbart! 
Den busa iofs lite med oss o höll för ansiktet med båda händer. Vi puffa på den massor o jag fick tom lyfta på rumpan o skaka hela magen så den skulle ändra position men den vägra! Till slut tog den iaf bort en hand men man fick aldrig se hela ansiktet så de blev inte så superbra bilder men de va helt klart värt de.
Den verkar så lugn o harmonisk. Jag har haft den känslan hela tiden att den e det men idag när vi i princip gjorde jordbävning i magen så den skulle byta position o den knappt brydde sig så märkte jag hur harmonisk o lugn den e.
De bästa som hände på hela ultraljudet va att vi fick se den flina o le flera gånger. De va otroligt mäktigt o se sitt barn le o va glad. DÅ blev jag tårögd faktiskt. Häftigt att dom tom gör de i magen. Undrar va den tänkte på...

Kan ju faktiskt avslöja att de är en liten son vi ska få=)
Har haft de på känn hela graviditeten o när mamma va så säker (som alltid har rätt) så kändes de självklart men man va ju inte hundra. Kul med en liten pöjk här hemma =)))

Lämnar er med lite bilder på vår son.
3D bilder blir alltid lite bökliga o oklara fast de inte ser ut så i verkligheten men ni kan iaf se på ett ungefär hur han ser ut...





VÄRLDENS TJOCKASTE KINDER!!!





HÄR FLINA HAN LITE =)





TJOCKIS LÄPPAR!





HÄR VA HAN LIK SIN PAPPA =)


Hon sa att man kunde se att den hade massa hår på huvet oxå =)

Sötaste eller hur? Jaja så säger alla mammor om sina barn, jag vet, jag ska va tyst...



Kommentarer
Postat av: THeZZaN

Naaaaw gullig! :)

Har ni nåt namn än?

2009-05-01 @ 17:21:31
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: INA

va söt =)

2009-05-20 @ 01:18:41
URL: http://inmysweetdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0