Hola!

Vakna okey tid idag..runt 8.40 eller nått. Mycke bättre än 5 som igår...

Jag vart såå rastlös igår när jag vakna fem. Visste inte vad jag skulle hitta på. Det slutade med att jag gick powerwalk, lagade stooor frukost me ägg o grejer, storstädade, målade 3 väggar o badade hunden innan klockan ens blivit 8.
Jag måste försöka lugna mig lite men det är så nära nu till oktober då tjockis kommer ut så jag blir helt koko. Jag har ju väntat på den här dagen i 4 år o 8 månader o nu e de så nära så de är inte konstigt man e lite uppspelt.
Såg precis på msn att hans kompis skrivit "9 oktober Chris is back...." så de e inte bara jag som längtar=))

Om jag nu ska vara ärlig så vet jag inte hur allt kommer gå för de e några saker jag vill se att han ordnar innan jag helt kan slappna av. Jag vet att jag älskar honom o att jag vill vara med honom MEN jag har lärt mig att jag måste tänka på mig o min hälsa först o främst o det har jag även sagt o pratat med honom om så han vet att om jag känner mig för stressad eller inte kan må bra med honom pga av val som han gör så kommer jag inte klara av att vara med honom o han respekterar o förstår det så de känns bra.
Däremot så har han sagt att jag inte behöver oroa mig för att han ska göra fel val igen men jag har ju självklart blivit ärrad av det här så jag kan inte koppla av helt hundra utan allt kommer visa sig sen när han kommer ut.
Jag tror han har lärt sig mycket under den här resan så jag e positiv men som sagt, jag kommer alltid känna efter vad som e bäst för mig o min hälsa, vilket jag kanske inte gjorde förut. Man lär sig mycket när ens hälsa inte riktigt är på topp. Hälsan e viktigare än man tror o stress förvärrar myyyycket!

På dagen igår så följde jag med min barndomskompis runt på massa ärenden o även till hennes mama. Fick träffa deras fulsöta vovve.

                 

Hahahaha! Han har ett ansikte som bara en mamma kan älska...

Sen åkte vi hem till henne o käka nybakad äppelpaj o gosa me kattungarna...såååååååå sööööötaaaaaaaaa!!!!!!
Jag tog en bild på mig o dom men dom kollade ner så man ser inte deras ansikten...bara mitt...så jag tar en ny bild nästa gång.

Nu ska jag göra mig iordning för jag o kompis ska gå o bråka med FK lite. Hon e så snäll som ställer upp o följer med! Lite svårt o gå dit själv när man inte hör vad dom säger...
Hon e bäst!!!!!!!!!!!
Puss gumman!
Sen flyger mama o Lelle hem idag från Gran Canaria. Om de är nån flygkrash idag igen så DONT TELL ME! Vill inte att de ska bli samma drama som när dom reste dit...ufft!

Ha en kulikul dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0