Boring sunday...

Så här såg de ut i Västerås i söndags 7 på morgonen.



JÄTTE DIMMIGT! Man ser knappt Skrapan. Men de blev otroligt fint väder sen på dagen...
Hade en jättetråkig söndag för övrigt. Jag o Dico gick till Ican som ligger en bit bort istället för den som ligger nära BARA för att jag va så uttråkad. Men de va verkligen toppenväder så de va bara mysigt o promenera. Fast urk vilken tråkig dag de va. Gjorde i princip inget..jooo tvätta håret!!! Hahaha!
Mami kom förbi på kvällen oxå o lämna batterin till min fjärris. Så gulligt. Jag kan nämligen inte lägga text på vissa program, som tex Idol, om jag inte har fjärris o batterina va slut..men nu funkar den igen. Tack mami!
De e kanske inte superkul o kolla på Idol när man inte hör hur dom sjunger men jag gillade o kolla på de när jag hörde så jag fortsätter. De kan va kul ibland o se juryns reaktioner o vad vissa "puckon" säger när dom får ett nej..."VA? Kan inte JAG sjunga? Ni har ingen smak!" Vissa har verkligen ingen själv-insikt...

Dico ligger här på mitt knä så jag ligger o skriver lite snett.




Han e JÄTTE dålig i magen idag:( Klockan är bara 12.45 o vi har redan vart ute 6 ggr. Jag hör ju olika ljud nu med hörapparaten som jag fått (även fast allt låter helt freaky) o nu när det är tyst så hör jag ljud från honom. Han har gått runt o pipit hela dagen....stackarn...ont  i magen...

Min låtsaspappa var här o plinga nyss (jag hörde ljudet från plingan!! Yey! Fast den lät mysko...o lågt...).
Han va jätte orolig för mamma. Han visste inte vart hon var o hon svarar inte i mobilen...hmmm. Jag misstänker att hon kanske e på stan o shoppar o kanske inte hör mobilen eller nått liknande men han va jätte orolig. Förstår inte riktigt varför... Han är nog van vid att hon är hemma när han kommer hem på lunchen eller så e de nått jag inte vet..hmm. Jag är iallafall den mest oroliga personen i världen så jag förtränger de här annars kommer jag börja fundera o göra upp värsta historien om vad som hänt.
Hon hör nog av sig snart...när hon shoppat loss;)

Fick förresten ett kort av min boy=)
Det verkar som han inte fått mitt brev för så här såg kortet ut...



Haahaha! Vilken söt.

Han skrev massa mys på andra sidan osså...ååå saknar!

Nu ska jag äta lite lunch o klappa på Dicos upprörda mage...verkar som han lyckats somna nu iallafall.. =)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0