Schhh..

Säg inte till nån men jag har shoppade lite igår.
Man får ju så jäkla mycket skuldkänslor när man shoppar när man har dålig ekonomi. Jag HATAR att vara sjukskriven! Jag vill jobba så jag kan tjäna ihop så mycket pengar så jag kan unna mig nått kul utan att känna stress o få panik.
De e skitjobbigt faktiskt.
Men igår så köpte jag faktiskt 2 jättefina lyktor på Indiska att ha i fönstret. Jag vill att det ska vara lite hemtrevligt o fint här när killen kommer hem så jag unna mig dom=)



Dom va jättemysiga på kvällen när man tände dom. Fina va?

Sen köpte jag en halsduk på Indiska oxå...oopps...schhhh...

Idag ska jag sitta barnvakt åt min guddotter. Ska bli så mysigt.
Fast min tinnitus är jäkligt jobbig idag...höga mörka brummanden. Fast hellre mörka ljud än ljusa pipiga ljud. Det är fruktansvärt o gå runt med ljusa pip i huvudet hela dagen så jag får va tacksam åt de mörka brummandet som försigår där inne nu.
Undrar om tinnitusen oxå försvinner om jag skulle bli frisk...jag hade ju inte den innan jag blev sjuk...hmm.


Jag måste bara berätta...
Imorse när jag gick o balanserade min kopp med te, som var överfull, i ena handen o en tallrik me mackor i andra handen på väg att sätta mig på soffan så fastna min hårknut i takkronan jag har uppsatt. Jag kunde inte böja mig o ställa ner koppen för jag nådde inte ner till golvet o jag kunde inte ställa koppen på tallriken för mackorna låg där o den skulle inte stå stadigt där. Allt jag kunde göra va o dansa fram o tillbaks i hopp om att de skull släppa. Efter några chacha-steg bakåt o framåt så släppte de till slut.
Snacka om att jag fick konstiga blickar av Dico...
En till situation där man tänker att de e skönt att de bara är 2 veckor kvar tills han kommer hem..."Älskling, kan du komma ett tag? Jag sitter fast i takkronan."



Ser ni kroken i mitten? Där hängde jag imorse...

Måste nog höja den en aning...


(Nu i efterhand kom jag på att jag hade kunnat ställt tallriken på koppen...jag e inte snabbtänkt iallafall...)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha ett riktigt Kodak moment ;)

2008-09-27 @ 15:17:39
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Amanda Mendoza

Haahahaa! Mm... De finns faktiskt ett kort hos mamma från när jag va liten o vi va på Mallis där jag sitter fast med håret på en palm. Ska försöka hitta den o visa...

Hmm mitt hår kanske försöker komma loss...tar tag i allt...

2008-09-27 @ 16:23:04
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0