Plutt=(

Lilltjockis mår fortfarande dåligt...stackars plutt. Nu kommer de tom blod=( Min kompis som e utbildad djurskötare o har haft rottweilers hela sitt liv misstänker att ett blodkärl gått sönder in the butt efter att han pressat så mycke...haha...förlåt men de låter lite kul...dessutom har min blogg förvandlats till "Historien om Dicos mag o rump problem"...vad äckligt. Men jag tycker så synd om han!
Jaja nog om de...han kommer må bättre snart annars åker vi till vet.

Idag var jag hos mami o åt lunch. Jag var jätte hungrig för jag har hållt på målat om en massa i hallen idag o satt upp en ny hatthylla. De e jobbigt när man bara har 2 händer att hålla upp o borra o greja samtidigt men mandy fix fix. De blev jättebra.
Syrran o guddottern va oxå hos mami. 
Hon  hade ordnat lammkött o potatisgratäng men eftersom jag inte e så jätteförtjust i lammkött så hade hon fixat vanligt kött till moi. Hon e så söt.
Till efterrätt fick vi min favvis!!! FLAN!!!



De e så jääääkla gott!!!!
I Spanien kan man köpa det i affären klara men inte i Sverige. Jag blir tokig på det! De e ju så himla gott! Varför får inte vi sånt gott här? Furrit...
Min syster åt 3 stycken...hahahaa!

Jag pratade med mami lite om min boy o att han kommer om 2 veckor o sen fråga jag om hon var orolig över det o hon sa "JAAA JETEOROLIT" med hennes söta brytning...
Vi pratade massor o de va så skönt för jag tror hon förstod o jag fick nog hennes oro att försvinna lite.
Jag förstår att hon e orolig. Vem vill att hennes dotter ska va med nån som suttit/sitter i fängelse men jag bad henne att lita på mig o verkligen inse att jag inte skulle vara med nån som inte är bra o som ger mig minsta stress. Jag har o har haft tillräckligt med stress i mitt liv. Vill bara leva i harmoni o jag tror att hon förstod att jag inte kommer utsätta mig för något jag inte mår bra av.
Vi hade iallafall ett bra samtal o hon vet att hon inte tagit sig tid att lära känna honom så hon kan igentligen inte ta för givet att han e en dålig människa.
Jag tror allt kommer ordna sig o dom kommer nog se att vi e bra för varandra.
Sen finns de ju en familjemedlem som sagt upp kontakten med mig pga av killen men de får stå för han. Jag skulle aldrig vända ryggen till min familj...vad dom än gjorde. Tur att jag har 6 förstående o stöttande syskon iallafall. Fast hoppas verkligen att jag en dag får mina 7 syskon igen...

Ps. Fick en stooooor planta av mami. Blev rätt trångt i bilen men de va djungelmysigt. Man borde kanske inreda bilar med växter...hmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0