Myspys dag

Idag vaknade jag halv sju som börjar bli min vanliga tid nu för tiden. Jätteskönt! Jag har vänt tillbaks dygnet o somnar runt 22-23 o vaknar runt 6.30. Man hinner verkligen massa när man går upp så tidigt.
Jag storstädade hela lägenheten på förmiddan o vädra kuddar o täcken sen fick jag mess av mama som ville bjuda på lunch. Tjohoo!!! Jag e så pank nu för tiden så en lunch blir man glad om man blir bjuden på.
Det blev jag, mami o min äldsta syster me sin dotter som jag också är guddotter till.
Vi åt på ett ställe som jag aldrig hade vart på. Rätt nyöppnat. Gillade deras meny. Maaaaassa stora köttbitar. Min boy brukar skratta åt mig o säga att jag äter som en viking. Gillar kött inte små sallader...
Vi hade jättekul åt min guddotter. Hon bestämde sig för o dansa o hon var verkligen inne i dansen o blunda o hade riktig inlevelse i ansiktet me alla miiner haha. Har aldrig sett en 2 åring göra nått sånt förut. Man kan tro hon e äldre.
Jag filmade det men jag vet inte hur man lägger in filmklipp men jag har en bild när hon äter sina ribs som hon fick.



Sötis!


Och min vackra syster=)

Efter de gick vi till ett café där dom var inriktade på choklad. Maaassa gott fanns de. Jag tog en chokladmousse me grädde. Mmmmmmmmmm! Den va god.

Här e några bilder på lite av de dom hade.


Massa olika chokladmousse......


...och massa olika chokladbitar...mmmmmmm

Sen åkte jag med syster o guddoter hem till dom o drack te o myste.
Nu e jag hemma igen o ska tända lite ljus o ta ett bad. Sen ska jag mysa me min gangster Dico o se på film.
Lite tråkigt ibland o va själv hemma på en fredag kväll så de gäller o ha riktig mysfaktor i lägenheten me gosvovve, nånting gott o tända ljus. Man kan inte må dåligt då...


Älskar myspysbelysning...


...och jag ääälskar mina mysljus på baksidan=)


Nu e de en annan myspys som väntar...

Alltid redo för myyyyyys!!!!!!!!!

Hasta luego!

PS: Ingen har ringt mer från anstalten så jag hoppas de bara va Chris som ville veta hur jag mådde o bad dom ringa...
Får nog reda på nått på måndag...tålamod Amanda...tålamod...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åhh massa choklad! om du hittar tryffel med havssalt så måste du pröva det. Själv älskar jag kontrasten mellan chokladen och saltet. Jammi!

2008-09-23 @ 00:48:56
URL: http://miniego.blogg.se/
Postat av: Amanda

OJ! Choklad med havssalt!? De lät...annorlunda..hehe. Jag ska pröva det för din skull Anneli.

Saknar dig!

2008-09-24 @ 13:19:44
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0