Luggen...



Inte så jätte smickrande bild kanske men ni ser på ett ungefär hur luggen ser ut...
Blev en snelugg.
De roligaste av allt e att när jag stod o borsta tänderna så bytte jag sida på luggen o helt plötsligt såg klippningen okey ut =) Men jag e inte riktigt nöjd. Får skaffa lite hårnålar tror jag...

Om ni minns så berättade jag förut att C:s (min kille) kompis hade köpt en överasskning till C o mig. Igår när vi chattade så avslöjade han va de var...EN BIL! Han e tokig! Hur ofta köper nån en bil i present till sin kompis? Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga...va ska man säga liksom? Ett tack låter så litet på nått sätt...

Han skickade med en bild...



De e en  silvergrå Mazda...
Hur f*n ska man kunna återgälda det??? (Säger man återgälda?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0