Kulturnatten

Idag var jag på en långis höstpromeix me min "son" Dico.
Det var lite lustigt för överallt hängde det bitar av lakan... Såg lite kusligt ut faktiskt...



Sen låg det massa hjärtan överallt=)



Lakanen kan ha o göra me kulturnatten som är idag i Västerås.
Jag har aldrig varit på kulturnatten faktiskt men idag ville en av syrrorna att jag skulle hänga me så jag gick runt med dom ett tag.
Det va mysigt me alla stånd o allt dom hade fixat men det som man mest tittade på va folk som sjung o uppträde eller höll tal om nånting o eftersom jag absolut inte kan tolka vad som sägs o bara hör massa oljud när de spelas musik så va de inte direkt nått jag kunde njuta av. Jag stannade ändå men efter några timmar började det kännas i hjärtat hur tungt de va att inte kunna höra all musik o de som spelades så jag drog en lögn o sa att jag va tvungen o gå hem för o gå ut me Dico.
Jag saknar musik så mycket att de bränns i hjärtat. Vill inte ens skriva mina känslor runt de för då måste jag tänka på de o då får jag nog ett nervöst sammanbrott så jag skriver inte mer om de. Kan säga att den sista låten jag hörde var Umbrella med Rihanna våren 2007...

Nu e jag iaf hemma igen o sitter me min kopp te o kikar på en film med Eddie Murphy. Jag gillar hans filmer.

Måste bara berätta att nyss när jag var ute med Dico så kom de en söt tjej mot oss o Dico spana o sträckte på sig, sen när hon kom förbi oss så börja han vifta på svansen som en tok o satt nosen i rumpan på henne! Jag drog till i kopplet o sa NEJ DICO VAD GÖ RU? Men han va bara skitglad o kolla på mig o vifta o de såg nästan ut som han gav mig värsta smilet precis som han sa "snälla de e lördag, låt mig flörta lite me brudarna!" Han såg inte lite stolt ut oxå.. Hahaha damphund...

Ha en myspys lördag kväll.

Mjaauu (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0