EXAKT 3 veckor kvar idag!!!!!!


Herregu de känns verkligen overkligt. 3 veckor! De finns mat i mitt kylskåp som håller längre än så...tror jag :S... I vilket fall så e de sjuuuuukt att efter 4 år o 9 månaders väntan så e de bara 3 veckor kvar tills han blir släppt. Jag o Dico är redo om man säger så...

Jag har faktiskt varit lite orolig däremot för det har ringt från anstalten idag o igår. Jag svarade tillslut igår efter att dom ringt 3 ggr men de e ju lönlöst. Hörde inget av vad som sas i andra änden.
Idag blev jag tillslut så orolig så jag bad min vän ringa upp o förklara att jag inte hör o fråga vad dom ville o om nått hänt. Personen som svarade sa att han inte ens kunde se i datan att nån i hans namn var intagen där. WHAT??
Jag har inte heller fått nått svar på mitt senaste brev som jag skickade för över en vecka sen o han brukar skicka svar efter en dag...ufft. Orkar inte va orolig så jag förtränger de hela o hoppas på att jag får ett brev på posten av honom imorgon:)


Här är vi på hans första permission i Norrtälje.
Åååå pussunge!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Beladi

Roligt att ni ska äntligen träffas kul för er

Lycka till med allt

2008-09-21 @ 22:46:21
Postat av: Amanda

Ååååå TACK så jättemycket!!! De e så många runt oss som bara tror allt kommer bli negativt så det värmer verkligen när nån är glad för vår skull. Tack Beladi

2008-09-22 @ 09:17:13
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0