2 veckor kvaaar!!!

Idag är det exakt 2 veckor kvar av dom 4,9 åren som min boy fick i straff. Såå overkligt nära nu!

Efter mammas o mitt samtal igår ang om hur hon känner över att han kommer ut snart så bestämde jag mig för att maila mina syskon för att säga även till dom att jag inte vill att dom oroar sig över nått utan att dom ska lita på att jag inte är med nån som inte är bra.
Han har ett hjärta av guld men gjorde ett misstag o han har fått sitt straff så nu är det kapitlet i hans liv över.
Jag blev så glad över svaren jag fick av mina syskon. Alla var bara positiva o önskade oss all lycka o sa att dom vet att dom kan lita på att jag gör rätt beslut.
De var som en sten föll från mitt bröst.
Om jag ska vara ärlig så har jag haft svårt att slappna av till hundra procent i vårt förhållande just därför att jag vet att min familj kanske stressar eller är emot att jag är med honom. Jag har försökt ignorera det men min familj är så viktig för mig så därför är det också otroligt viktigt att dom accepterar att jag är med honom o nu känns de verkligen som dom gör det o stöttar oss (förutom en så klart...)
De var längesen jag kände mig så lycklig. Känner mig nästan befriad på nått sätt...skumt..men mycke stress o oro försvann.
Nu behöver jag inte ligga o tänka "ååå va kul o fira jul med han o familjen...fast fan, dom vill nog inte ha han där" eller "vad underbart o skaffa barn med honom...men jag kan aldrig säga till mama att jag väntar hans barn! Hon gillar ju inte honom.."
Massa tankar o stress hade jag men nu känns allt bättre o det här kommer även göra så mitt o hans förhållande förbättras.
Skönt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt för er! Önskar er all kärlek och lycka i världen! Kram!

2008-09-27 @ 15:19:24
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Amanda Mendoza

Ååå tack Emma!!! Vad underbar du är.

Kraam!

2008-09-27 @ 16:24:41
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0