Vi får bara inte ses...

Ska berätta hur "bra" de gick o åka o överraska C...

Gjorde mig iordning o locka håret o allt så jag skulle se ut som en pingla när vi sågs...
Satte mig på tåget o när jag närmade mig Kvicksund så tar jag upp mobilen för o messa C o be han möta mig för jag e på väg.
Ser då att han har messat mig... "Kommer hem till dig o lämnar tvättnyckeln nu om de går bra"
Aa men WTF!!!! Killen e i V-ås!!!

Hoppar av o tar första tåget tillbaks o planerar om ist. Tänker att jag ska handla lite mat o laga till han så vi kan prata ut o äta lite gott.

När jag närmar V-ås igen så messar jag till han att jag inte e hemma nu men framme snart.

Får till svar..."Du svarade inte så jag kastade in den i brevinkastet. E på väg tillbaks till e-tuna nu"
Dubbel WTF!!!!!!!!!

Kunde inte åka tillbaks igen till e-tuna för då skulle jag hinna va där en liten stund o sen behöva åka tillbaks för Dico var hemma själv.

När jag kom hem så skrev jag till C att jag va på väg till han o hur vi måste ha missat varandra. Han fråga varför jag inte sagt nått o undrade om jag ville han skulle komma.
Våran väns bror va på väg till e-tuna från Ljusdal för o träffa han så de skulle bara vara dumt o tvinga hit han ikväll.
Vi bestämde oss,efter hundra mess fram o tillbaks, att vi skulle ses imorn o äta tillsammans på restaurang.
De känns bäst nu oxå för jag e heeelt slut o orkar inte "prata ut" ikväll.

Men ladies n gentleman e de inte lite skumt att de blir så mycke krångel när vi ska ses?
De kanske e för att om vi skulle pratat idag hade de gått snett men imorn kommer de gå bra? Hahaha! Jag vet inte...så skumt bara...

Nu har mama Mandy lagat en kyckling me bulgur (som jag va tvungen o messa C om hjälp för o klara av o göra) o de luktar mucho bueno här inne så ska äta den, ta ett bad o se på film.

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0