Va tvungen o lägga lösen nu...

Hans vän messa mig o bad mig att inte skriva om mig o C på facebook??? Vadå Facebook? Har aldrig skrivit nått där...
Iallafall så ringer de tydligen folk som inte har me oss o göra till honom o frågar en massa frågor. Va faaan!!! Måste de bli så? Okey, okey...de e mitt eget fel som har en öppen blogg men jag skulle känna mig konstig om jag ringer upp folk o frågar om grejer som dom inte själva berättat bara för att jag läst de på internet. Eller iofs, om jag oroade mig så kanske jag hade gjort de men i vilket fall så e de ju inte C som skrivit nått...de e ju jag!! Fråga mig isåfall! Eller jag vet inte...
Kanske gjorde en tabbe där...borde nog satt lösen INNAN jag börja skriva om C o mig.
Nu har jag satt lösen iaf =))

Ni som fått de snälla sprid inte de så de kommer i fel händer! Vill inte att ALLA ska se så C får skit för de.
Plus att jag inte vill att C ska veta mina planer om att överraska han;) o ibland kan man känna en tjej som jobbar me en tjej som e tillsammans me hans bästis o hon avslöjar allt för sin kille som avslöjar allt för C. Hängde ni med?
Alltså! Va försiktiga me min lilla blogg o me mitt lösen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0