Mys me la familia

Inatt låg jag vaken o bara njöt av lycka att ha mina två bästa killar tillbaks i min säng...


Njuter verkligen nu...

Igentligen vill inte C ha Dico i sängen men han låg med huvudet på kanten av sängen o de såg ut som han sa "SNÄÄÄÄLLA kan jag få sova hos er inatt?".
Tillslut gick C med på de o Dico va så glad o ha sin pappa tillbaks så han sket fullständigt i att mama aka JAG skulle få plats...


Var ska jag ligga?

Fick lägga mig i soffan tillslut o låta Dico njuta av att sova me sin pappa en natt. Hade inte hjärta o knuffa ner han...
Men C kom o hämta mig på natten när han vakna så Dico fick hoppa ner till slut=( 
Vårt lilla hjärta Dico...han älskar verkligen sin pappa.

Imorse när vi vakna så busa vi med Dico hela morgonen. Vi sprang runt i lägenheten alla tre. Dico e så lycklig när C är hemma.


Nu e C o tränar men innan han drog så förberedde han middan...

De e grätäng o marinerade kotletter...mmmm.  Jag har lagat min egen mat i så många år så jag känner mig lite bortskämd faktiskt...

Hans kompis kommer oxå på middag så jag ska tända lite ljus o gö mysigt..sååå jäkla grå dag idag ju.
Sen klockan 17 ska vi ÄNTLIGEN få träffa C:s lilla brorsson som fyller 1 vecka idag=))) SPÄNNANDE!!!
Ser verkligen fram emot de.

Nu ska de tändas lite ljus...

I´m happy happy=))


Kommentarer
Postat av: THeZZaN

Åh va mysigt!

Va kul att allt löste sig! Sa ja inte de? Va? VA?:)

Din karl verkar vara en riktigt mästare på att laga mat... En sån vill jag oxå ha!

Ha en riktigt najs helg tillsammans med dina favvokillar!

Kram

2008-10-31 @ 14:11:08
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Amanda

Joooo du saaaa! Hahaha! =))

Hoppas bara inte mongo mandy förstör nått nu när allt e så skönt med ett av mina flipmodes...litar inte på mig själv längre...men tror de kommer gå bra nu=)

O förresten...ALLA borde ha en karl som kan laga mat! De e sååå skööönt o slippa gör det!

Ha en underbar helg du med gumman

KRAAAAAM!

2008-10-31 @ 23:13:39
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0