Feeling good...

Igår var jag o C på middag hos hans föräldrar. Jag gick aldrig ut o åt med mina för mama blev dålig..
Hans föräldrar hade fixat maaassoooor med mat o de va roligt o se dom så glada att deras son äntligen fått komma tillbaks.
Efter det var C jätte trött men de blev ändå sent. Vi somnade runt 1-2 fast sen vaknade jag runt 5 av att han kramades o pussades. Kan man vakna på ett bättre sätt?
Han hade svårt o sova stackarn. Jag tror han somna efter nån timma igen men sen vaknade vi kl 9 helt pigga. Hmm vi har nog fått nån sömnrubbning...
Han gick ut med Dico o jag fixade candle-light frukost haha. Mysigt juu!
Efter det så har vi storstädat o nu åkte han iväg o träna. Han e duktig han...själv sitter jag överdrivet mjukt på mitt stora ass...men de e gött=)

Annars mår jag otroligt bra o känner mig avslappnad, stark o lycklig. Väldigt skönt måste jag säga efter all skit man gått igenom. Nu e de bara hörseln som måste fixas sen är jag nöjd med allt jag har.


Kommentarer
Postat av: Meryem

jag ska ALLTID läsa din blogg. Kram

2008-10-12 @ 00:06:45
URL: http://meryemvoncan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Härligt att allt känns så bra!! Lycka till med allt!

2008-10-12 @ 10:57:14
URL: http://cferetti.blogg.se/
Postat av: Amanda Mendoza

Hahaa Tack Meryem!!! Gullig du är!

O tack Camilla för lyckönskningarna! Snäll! Lycka till me bebis. Hoppas de e vår tur snart...hehe.

2008-10-13 @ 10:40:35
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0