Hans vän ...

Hans vän i e-tuna messa mig för en stund sen o va orolig...han sa att han aldrig kommer låta de ta slut mellan oss o han ska kämpa för o lösa de här hahah så go!
Han skrev att han hämtar mig men jag sa att jag vill låta de gå några dagar. Vill att C ska få vara ifred o känna efter o tänka lite så han verkligen vet fall han pallar.
Sen åker jag dit o förklarar mig o så får vi se vad han säger.

Sitter nu bara me min favvo kopp som C gjort åt mig när han satt inne o dricker te.


Visst e den fin?
Han sa att alla andra gjorde grejer me text som "F**K THE POLICE" o sånt o han ba "Jag älskar Amanda" ahahaaa! Söt..
Dom retade han lite sa han men de va de värt=)

Kommentarer
Postat av: Natta

Hejsan :)

Hittade din blogg via Sannas...jag vet, jag är en riktig "snokare" ;). Din mugg var jättefin, jag vill oxå ha en sånn men med mitt namn såklart. Ha de så bra. Kramar

2008-11-09 @ 15:22:26
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

NATTA!!! Va läskigt!!! Jag stod o sminka mig o tänkte på dig precis nu o sen går jag till datan o så har du lämnat en kommentar här!!! Scary ju!

Tänkte att de skulle va kul o hitta på nått me er nån kväll=)

De e bara kul att du vill läsa om mitt patetiska liv förresten.

Hälsa mannen!

Kraaaaaaaaam!

Ps. Jag kan be C göra en åt dig me ditt namn om du vill :p Hahahah!

2008-11-09 @ 16:06:16
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

Hahaha!! Nu känner jag mej som en tönt ;) !! Riktig "Stalker" hahaha!! Ärligt talat det där var lite udda och mysko...men det måste betyda nått?! Att vi måste träffas snart ;). Och du en sak till, ditt liv är allt annat än patetiskt, ditt liv har just börjat lilla gumman och det kommer bara att bli bättre och bättre ;). Du vet som vin, ju äldre dessto bättre eller hur?! Hälsa din snubbe att om han har lite tid över vore det kul om han kunde snickra ihop en mugg åt mej oxå ;).

Gaston hälsar oxå Puss & Kram

2008-11-11 @ 22:22:04
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha isåfall vill jag va de finaste vinet som finns! Tack förresten gumman men LITE patetiskt liv har jag faktiskt...eller iaf ett litet "härligt" mörkt moln över skallen haha.

Hurru? Vill du han ska skriva samma som på min mugg? Jag älskar Nathalie? Hahahahahahahahaah!!!

Tror förresten de kan bli svårt för han när han knackar på anstalten o frågar om han får komma in o gö en mugg men jag ska fråga han om han vill testa...hahahaaha! Allt för dig Natti...allt för dig haha!

2008-11-13 @ 20:59:52
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0