Tänker...

Gick precis en nattrunda med Dico för o få lite luft...kan ändå inte somna.
Öronen tjuter så mycke just nu så jag vill bara springa in i väggen o knocka mig. Plus att de blir extra högt när dom andra ljuden "utifrån" har blivit lägre.

Innan C gick så sa han att han måste komma tillbaks imorn o packa sina grejer men jag klarar inte o se hans vackra ansikte just nu så jag messade han o sa att jag packat allt o ställer ut de i porten imorn kl. 10.30.
Vill inte behöva göra så här! Älskar han så mycke o jag skulle aldrig gjort de om de bara var mig jag skada genom att va me han men nu är de inte så. Jag skadar han lika mycke om inte mer genom o va me han.

Sanningen är att jag vet inte om de han gjort är så litet som jag sagt. Vet inte om han e rätt för mig. De kanske är pga att jag mår så här som jag ger upp på oss men samtidigt så känner jag att han skulle gjort vissa saker annorlunda. Sanningen...vet inte vad jag vill längre...

Tvingade han o ta av sig ringen... Stackars mitt hjärta...bara varit ute 2 veckor o redan massa krav o massa drama. Nej, han förtjänar bättre! Jag gör rätt i o lämna han!

Messade o sa förlåt o att jag inte orkar kämpa när de blir svårt mellan oss pga att jag inte mår bra.
Fick svaret att jag har hans hjärta för alltid o han kommer tillbaks när jag ber han...


Kan nån säga vad som e rätt o göra just nu så gör jag de för jag orkar inte tänka själv...vet inte vad som känns rätt o vad som känns fel längre...
Sitter o hoppas på att han ska knacka på mitt fönster eller messa mig samtidigt som jag inte alls vill att han ska de...
Jobbiga, jobbiga liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0