Stanna inne dag...

Idag har vi BARA vart hemma heeela dagen me tända ljus o massa mys för o slippa "snöstormen" som e utanför. Vi frös ihjäl när vi promenera Dico...ufft!

Min David e i stan by the way!!! Yeey! Han kom förbi här imorse o C laga frukost åt han. Efter lite chill så va han tvungen o sticka o jag o C ordnade middag. Sen va de dags för C o dra till E-tuna för o jobba hela helgen men jag bestämde mig för o stanna. Dels för att Dave e i stan o då MÅSTE man hänga me han liksom...finns inget alternativ, sen oxå för att vi ändå inte har lägenheten för att den där killen ska va kvar där månaden ut så då måste vi sova hos kompisen i hans lilla etta...alla tre i samma dubbelsäng...haha no...
(Måste bara säga...va töntigt jobbigt de va o säga hejdå! Ufft!)

Skriver inte mer nu för snart kommer min Idie o Lilian o David hit o vi ska ha myskväll me film o snacks heeela natten! Mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0