Mår inge bra...

När jag vaknade imorse o satt på mig hörappareten som ju är de enda som gör så jag kan höra lite lite, så fick jag panik. Jag hade på högsta o hörde knappt nått! Jag brukar alltid ha på lägsta volym o då brukade tom vissa ljud bli för höga. Nu hör jag knappt nått fast de e på högsta. Vad e det som händer? Ska allt försvinna nu så de inte ens hjälper med hörapparat? De enda som jag tänkt sista tiden är att jag kan nog klarar av o leva okey så länge hörapparaten hjälper men nu kommer de inte alls gå nå bra. Orkar inte se nån eller vara med nån idag. Kommer inte höra ett ljud av vad dom säger ändå.
Snälla gud låt de iaf bli som de va häromdan. Vill inte få ÄNNU sämre hörsel ju.

Vi kom precis hem från doktorn nu iaf. Blir så arg! Som vanligt så har dom INGEN aning om vad som hänt. Trodde faktiskt att jag skulle få svar den här gången.
Dom sa att blodproverna inte visade på nån sjukdom men vi ska ändå göra ett försök med en hög dos kortison (30 mg) i 2 veckor o se om de blir någon skillnad. Blir det inte det så bokar dom en operation, om jag vill, till strax efter jul.
Just nu vet jag inte om jag vill. Det enda jag vill är o veta vad som hänt!!!!!!!!!!!! Fan...
C försökte lugna mig o sa att de va bra att dom inte hitta samma sjukdom som jag har me levern o det kanske e sant men just nu skulle de bara va så skönt o veta vad som hänt mig även om de va samma sjukdom som me levern.
Känns bättre o veta att de inte e nått man kan gö nått åt INNAN man opererar för då tar dom ju bort allt o sätter in "maskin" ist o då kan man inte gå tillbaka.

C kunde inte somna igår så han va jättetrött när jag väckte han imorse men han följde med iaf o nu ligger han o vilar. 
Ska nog gå in till han o lägga mig där ett tag så kanske allt känns bättre en stund.

Jag ger aldrig upp iaf så ni vet...känner mig stark även fast jag mår dåligt. Jag kommer aldrig låta mig själv bryta ihop.
                     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy vad tråkigt!!!!

Skickar massa styrkekramar till dig.

Puss

2008-10-22 @ 14:48:42
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.
Postat av: Amanda Mendoza

Tack hjärtat. Behövs lite sånt nu.

Puss

2008-10-23 @ 22:16:51
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0