Film liv?

Min vän messade mig efter att ha läst min blogg o sa att mitt förra inlägg va som tagen direkt ur en film.
Läste igenom de igen o tänkte SHIT de låter fan som en scen från en jobbig jäkla drama film! Mitt liv e en JOBBIG never ending fu**ing drama film!!! Hahaaaha!!! Så patetiskt!!!

Chattade nyss me vår vän, som C är hos nu...i smyg medans C dushade...o han vill att jag överraskar han ändå.
Så nu har jag messat C o sagt att jag inte hinner träffas imorn för vi ska till Borlänge på familjeträff som jag hade glömt bort o kommer inte hem förrän slutet av veckan. STACKARS C!!!! Vi plågar han ju! Men gillar överraskningskonceptet så han får lida lite. Vadå? Han kommer ju bli glad snart juuu! Förhoppningsvis...

Han pratade för övrigt om att han vill att jag flyttar dit o sa att de e bättre för C där. Svårt bara me lyan där som e skit o svårt o ge upp lyan här som e guld. Men kanske kan spendera mer tid i E-tuna än vad vi gör nu iaf. Då får jag iofs mer av mina bästa tjejer oxå...=)))

Mår bättre nu iaf o de enda som fattas e o prata ut lite o planera hur vi ska jobba me alla mina "svaga" känslor jag får nu som går ut över han.  Vad som behövs från hans sida o vad som behövs från mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0