Eskilstuna!!!

Tjohoo!
E i E-tuna för tillfället.
Såå härligt o ÄNTLIGEN ta mig mod o träffa mina vänner här. Jag har skjutit på de för att jag tyckt att de kännts för jobbigt o träffa dom när jag knappt kan prata me dom. Mina vänner i V-ås har vart med från början eller så har jag lärt känna dom under tiden jag varit "sjuk" så jag o dom e vana, men de e alltid jobbigt o träffa folk igen för första gången sen jag tappa hörseln.
Allt har iaf gått jättebra. Har verkligen saknat min vän Lucia. Hon e underbar. Vi va hos henne en stund på dagen sen åkte vi in till stan o nu på kvällen har hon jag o underbara Sandra ätit god mat på Grappa.
Hörde inte speciellt bra där inne pga av alla ljuden o ibland kändes de riktigt jobbigt men dom stannade upp o sa om de hundra ggr tills jag fatta hahaa. Stackars dom...

Häromdan hade vi pokerkväll hos mig o C.
De va skitkul! C ordnade 5 st otroligt goda pizzor o sen kom min homie David oxå.
De va första gången C o han träffades men dom klickade skitbra o pratade som dom kännt varandra i 10 år. Så härligt!!!
Sen va några av C:s kompisar där o mina vänner. De va en kul kväll=)

Samma dag som vi åkte hit så hade vi familje middag hos mami. Syrran från Borlänge va här o mama hade lagat såååå god mat o flan till efterrätt..mmmmmmmmmm!
C var inte med för han va o spela tennis me en kompis men han messa o sa till mig o bjuda dom på middag hos oss på lördag.
De har ju varit lite spänt från min familjs sida gentemot C eftersom han suttit inne så han vill verkligen kämpa för att dom ska förstå vem han igentligen är o inte ha fel uppfattning om honom. De känns bra att han tycker de är viktigt. Ännu bättre är att min familj sa att dom verkligen ser fram emot de. Tom Lelle (min styvpappa) som e emot allt som inte följer "inom ramarna". Han va glad o sa jag kommer. Jag blev så lycklig för de. Där släppte massa stress. Är så tacksam att dom ger sig nu o vill försöka ha kontakt med honom (alla utom en da...). Vi får se hur de går på lördag...Tror C e lite nervös...hehe.

Imorn ska C på sitt första möte med sin övervakare här i E-tuna. De e därför vi är här. Sen på kvällen åker vi hem för på onsdag har jag tid hos min läkare o ska få reda på svaren från blodproverna. Undrar vad som händer. E lite nervös men tänker inte på de för då kanske jag börjar oroa mig. Bättre o ta de när de kommer. Vem vet, de kanske e bra nyheter=) Skönt iaf o ha C med mig den här gången.

Nu ska jag hänga lite me C o en av hans underbara polare som jag verkligen gillar så byye byye.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej älskade Mandy!

Hittade hit med lite detektivarbete , hi hi, jag har läst hela din blogg och kan bara konstatera att du är nog den STARKASTE människa jag känner!!! Jag ber, hoppas och tror att allt kommer lösa sig en dag och att du får svar på alla frågor. Kram och puss, ses snart igen!

2008-10-21 @ 14:43:13
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.
Postat av: Amanda Mendoza

Min underbara Sandra!!!

Tack så jättemycket! De hoppas jag med. Du får hålla tummen på att de går bra imorgon hos läkarn;)

Du e så rolig som körde dektektivarbete. Jag hade ju kunnart ge dig min bloggadress ju hahaa!

Puss min underbara!

2008-10-21 @ 20:07:07
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0