?

Hmm de har vart fler inne här än jag gett lösen till...
Please please please va försiktiga me mitt lösen! Om nån vill ha de så be dom fråga mig=)
Blir nojjig att jag inte kan skriva här annars...
Eftersom jag inte vet vem som ringer han o frågar grejer så måste jag vara försiktig för jag vill inte att de frågas mer till han så han blir arg på mig. Bara ett till problem för oss då o de behöver vi inte.

Jag kommer låsa upp den sen när allt lugnat sig ändå...=) (tror jag)

Förresten man kanske kan komma in här via nånting utan lösen på nått klurigt sätt...hmm...

Kommentarer
Postat av: THeZZaN

jag har varit inne på flera datorer.. kan det inte vara det då? :)

2008-10-26 @ 13:31:21
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jo kanske =)

Fast jag har gett lösen till typ 4 av mina vänner o de stod att 20 st unika personer varit inne...så många datorer har du väl inte? Hahaaha!

2008-10-26 @ 13:40:20
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0