Bättre?

Min hörsel leker lite nu verkar de som.

Ibland när jag har ett speciellt tinnitus tjut i örat så blir min hörsel högre. Jätteskumt jag vet...
Nu har jag de där tjutet o allt låter högre igen. Har på lägsta volym på hörapparaten igen=)))
Hoppas de håller sig så här "högt" även fast de speciella tinnitus tjutet försvinner...

Eller tänk om de e tabletterna som gjort de högre...
Återstår o se...


Känns iaf nu som de e NÄSTAN lika som de va för ungefär en vecka sen, vilket inte e bra men bättre än så dåligt som de vart sista dagarna iaf.


Blev inge tvätt för jag tror C fått me sig nyckeln till tvättstugan=(
Men lyllos mig så har syrran lämnat kvar en chips påse o en godis påse o en cola när hon sov över här när jag o C va i E-tuna.
Ska moffa i mig de nu o glo tv sen har jag dejt me en pizza hos mami kl 20.
Känns som jag kommer gå upp 12 kilo på den här helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0