2 dagar kvar...

Ojoj bara två dagar kvar nu. Känns som jag har massor o göra o e lite stressad faktiskt. Vill måla ett till lager med färg på väggarna så inte tapeten under syns igenom som den gör nu men sen tänker jag att han kan ju hjälpa mig me de. Det är ju hans hem oxå...plus att jag gjort första lagret redan så de e hans tur moahahaha. Ne vi får se...kanske blir att jag målar eftersom jag vill de ska vara fint här när han kommer hem.
Sen e de massa knep o knåp me mig som hårfärgning, vaxning o naglar mm som jag vill fräsha upp mig med. Typiskt...man har haft nästan 5 år på sig men e ändå stressad nu sista dagarna...

En sak som inte känns bra däremot är att jag inte fått brev av honom på 1,5 vecka. Jag hoppas att de blivit något strul me posten på anstalten eller nått men jag känner mig lite fundersam. Vet inte riktigt hur jag ska tolka att jag inte hört nått...
De värsta skulle ju va om han bara snackat massa skit dom här åren för o ha "sällskap" när han suttit inne o nu när han kommer ut så behövs jag inte längre...haha...wow, skjut mig då. Han har inte sånt hjärta så han kan gö nått sånt men TÄNK OM...ufft de hade inte vart lätt o smälta...

I förrgår satt jag barnvakt igen till min kära guddotter. Hon e verkligen speciell.
Gjorde däremot misstaget att ge henne ett kex med choklad på undersidan...



Gör inte om de igen iallafall...

De härligaste va att hon somna rätt snabbt, o på min axel dessutom. Så mysigt!



Sleeping beauty...


Igår va jag o lämna blod till massa prover dom ville ta på mig. Igentligen skulle de tas när jag ska på återbesök den 22 men hon kom på att vi kunde ta dom nu o sen får jag resultatet när jag  kommer istället.
De dom tog prov för enligt papprerna var nått som hette ANCA o nått som hette S-elflores. Har iiingen aning va de e för nånting o jag vågar ABSOLUT INTE googla för då hittar jag nått hemskt.
Om ni vet vad de e så säg inte om de e nått hemskt!
Dom tog iaf 8 rör blod för dom ville kolla massa andra värden oxå.

Just nu vet jag inte om jag vill att dom hittar nått eller inte. Vet inte vad jag kommer bli gladast över. om dom säger vi vet vad du har eller vi vet inte. De beror nog på...e det botbart så hoppas jag dom hittar nått=)
Guuuu va underbart om dom skulle säga så! Men jag tror faktiskt inte de kommer hända...

På kvällen sen igår så åkte jag med min vän till Skinnskatteberg o hämta en kattunge som hon köpt. Den va jättego faktiskt. En sån som gillar o sitta i famnen o spinna. Blev lite sugen på katt faktiskt...bara de där me kattlåda som känns sådär...
Här e kissen iaf..


Skitdålig bild i know, men den satt ju inte still juuu!


Nu ska jag börja min lilla extreme makeover på mig själv.

Ha en bra dag o GRATTIS IDA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0