Vart ska jag?

Idag e de full rulle! (Säger man så?)

De e fest för David idag hos mig kl.20. Superkul! Men C vill att jag kommer till E-tuna o firar vår vän som oxå fyller! Jag kan ju inte va på 2 ställen samtidigt o jag kan inte bestämma mig hur jag ska göööö!!! Ufft!!!!
De skulle va kul o få va med C för de skulle va första gången på 5 år som vi skulle gå ut tillsammans...plus att jag får sova med han då.... Men jag kan ju inte missa Davids födelsedagsfest!!! Den e ju tom hemma hos mig så ska jag inte vara där...de går ju inte...hmmm....
Jaja jag får fundera...
Syrran e här nu iaf o fixar inför festen.
Jag har lovat min lilla guddotter att baka pepparkakor med henne idag så just nu skiter jag i alla fester o drar o träffar henne. Får tänka sen hur jag ska gö.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0