VAKNA!

Jag har såååå tråkigt!!!!
Gissa vart jag är... PÅ BIBLAN!!!
Lillsyrran ligger o sover i vardagsrummet o tjock C ligger i sovrummet så jag har spenderat min morgon i köket! De e för övrigt öppen planlösning hos mig så jag kan inte dra upp persiennerna i köket får då skulle syrran tycka de va jobbigt så jag har suttit i MÖRKRET i köket. Man kan ju inte gö nått hemma får då väcker man dom.
Gick ut me Dico en sväng o käka frulle o sånt men sen fick jag panik så jag stack...till biblan...haha.
Jag hade så gärna velat visa ett kort på C hur han ligger just nu o sover...de såg så jäkla kul ut. Får lägga in den sen när jag kommer hem.

Igår var vi hos hans papi o fira fars dag sen drog vi hem o hade chill kväll me David o Lilian.
C fixade mat åt dom.
Han gjorde en sån där härlig sak igen igår som fastnar i ens minne...
Syrran satt o kolla på tv o C höll på med maten, så gick jag förbi honom o fortsatte mot sovrummet för jag skulle hämta nått så kommer han helt plötsligt från ingenstans o ser så där allvarlig ut o kramar mig o säger "Du gör mig lycklig" ger mig en puss o går o fortsätter o lagar mat. De va så fint för de va verkligen från hjärtat o helt spontant från ingenstans.
Han e en riktig romantiker C...

Idag är planen...om dom vaknar nån gång...att hämta hans mamma som bor i servicehem o laga lunch till henne hos oss. Sen tror jag att vi drar till Örebro o hälsar på vår vän men jag e osäker för jag har inte hunnit tvätta o jag vill inte åka dit me skitiga kläder...

Oj nu står de att jag loggas ut om 2 min..haha.

Får väl gå hem da...

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0