Jag ska bli mamma!!!

Jopp ni läste rätt. På torsdag blir jag mamma igen=)

Jag o min barndomskompis har haft lite hemlisar på gång.
Jag är nämligen beroende av att ha ett djur hemma. Om jag inte har de så mår jag skit o får abstinens. De går bara inte för mandy att inte ha nån skrutt hemma. Efter att allt me Dico kom upp så visste jag att jag inte klarar av att köpa en ny hund. Jag kommer bara hata den för att den inte är Dico men däremot så kommer jag äääälska en katt så vi bestämde att jag ska bli fodervärd till min väns avelshane.
På torsdag åker vi till Motala o hämtar honom.
Ska bli såååå kul med en myspys hemma! Slipper jag känna mig ensam oxå.
Dico kommer få träffa honom. Han älskar katter!

Här e bilder på bebisen...en av dom blir de...






Fööör gulliga!!!

C är inte överförtjust direkt...men han säger att om jag mår bra så mår han bra så snart flyttar en liten kattfis in...hehe.

Nu ska jag mysa me världens bästa Dico!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

va söta! grattis:D

2008-11-24 @ 15:01:34
URL: http://carpediemz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaaa jättesöta! Tack gumman!

2008-11-24 @ 15:18:50
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0