Uppskjutet...

Dicos veterinär tid blir uppskjutet.
C är tvungen att jobba i E-tuna så de är helt omöjligt för honom att följa med imorgon och om inte han är med så klarar jag det verkligen inte. Jag måste ha honom med mig när jag gör de här.
Allt känns bara konstigt nu...
Jag vill verkligen inte göra de här. Ska pratat med veterinären först o fråga en tredje gång om de kanske inte finns nån annan lösning för jag står inte ut med tanken att behöva avliva honom.
Usch vill inte tänka mer på de där...förtränga förtränga förtränga!!!
Så där, nu e de borta..en stund iaf...

Igår kväll var jag o Lelle (min låtsaspappa) o åt på Al Forno. Dom hade jättegoda vedugnsbakade pizzor där.
Han känner sig nog väldigt ensam nu när mami e i Uruguay så jag bestämde mig för o gå o käka en bit med honom.
De var lite jobbigt faktiskt.... Han snackade på o jag hörde i princip inget! Jag har ingen aning om han snackade o arabländer eller om Mayha. Han har lite svårt o förstå att jag inte hör... Hoppas bara mina ansiktsuttryck o alla "jaha" o "jasså" som jag sa passade in i de han prata om hahaha! Han e skön Lelle. Plus att han alltid garvar åt sina egna skämt så man vet iaf när de e dags o skratta hahaa!
Ska ta med han på bio i helgen tror jag...

Nu ska jag ut i snön med min Dico!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Jag vet att du absolut inte vill "höra" det här.. Men hade veterinären en annan lösning åt Dico.. så hade du fått den redan i somras vid röntgen... =(



Du drar bara ut på erat lidande... både Dicos och ditt eget... för du vet att den dagen kommer komma... då du måste säga farväl...

Låt han inte behöva lida för att du ska lindra din egen smärta... och ditt eget samvete!

Tro mig... jag vet precis vad du går igenom... jag har varit där själv... å det är som sagt inget som KAN lindra smärtan av att behöva säga farväl åt sin vän... men samvetet av att ha gjort det enda rätta för den som lider... är mer värt i slutänden!



Ha dom orden i bakhuvudet iaf... Tänk på att djuren har den fördelen som vi inte har.. att dom inte behöver leva med smärta!

2008-11-24 @ 13:13:38
Postat av: Amanda

Klarar verkligen inte av att göra de utan C.

Vi har fått en ny tid till på onsdag kl. 15.15.

2008-11-24 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0