Inte direkt MYS kväll...

Okey, blev kanske inte RIKTIGT som planerat me film o myskväll igår. Dave hade lite "besvär" om man säger så hahaha! Men de blev sleap-over iaf o Dave o Dico sov tillsammans på sängen haha! Såg för roligt ut. Jag o syrran fick sussa i vardagsrummet haha...allt för grabbarnas skönhetssömn...
Ikväll blir vi ett gäng som drar o bowlar. Tjohoo! Skitkuligt! Sen vill Dave att vi henkar på en Hallowen fest senare men jag tror man måste klä ut sig får o gå på sån...måste man inte? Så jag vet inte om jag henkar.

Har spenderat dagen me o trängas på Ikea. Shit va mycke folk de va där! Var tvungen o köpa 2 lasangeformar för imorgon har C bjudit hit min familj o han tänker fixa hans goda lasange till dom...mmmm!
De e ju lite spänt från familjens sida gentemot C eftersom han suttit inne osv o dom känner inte han alls i princip eftersom vi bodde i Visby under hela vår relation så nu tar C första steget o bjuder över dom på middag. Jag e så stolt över han. De kan inte va lätt.
Tyvärr kommer bara 2 av mina systrar o mina föräldrar. Resten bor för långt bort för o kunna komma imorn men vi ska bjuda alla igen nån kväll så alla kan träffa honom.
Ska bli spännade o se hur de går imorn. Dom har ju knappt träffat honom någonsin...o vi har vart ett par i 8,5 år...sjukt ju...

Fy fan va jag saknar C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ta en dush o städa lite.

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0