Snart e påskhelgen förbi...

Trodde inte det var sant när jag fick höra att de redan va påsk och nu e den redan borta. Tiden går snabbt. Usch, snart e det 1 år sen jag vart sjukskriven. 15 maj...bläää.

I påsk var jag i Dalarna hos syrran me hela familjen o fira. det var mysigt...o goooott!!!!!
Tog en bild på lite av maten men jag e så besviken att jag inte tog på efterrätterna. Glömde bort allt när jag såg dom...hehe.
De var maaaasssoooor me gott. Choklad mousse me me grädde o hallon i grädden. Sockerkaka me glasyr, chokladrutor, jordgubbspaj me vaniljsås o en helt uuuuunderbaaar chokladtårta me hallongrädde i. Och glass så klart. mmmmmmmm va gott de va!!!
image75image76

Jag busa mest me barnen. Dom va så söta!!!

Här e trötta lilla Mayha (systerdottern) på vägen hem.
image77

Ne nu ska vi handla pizza!

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0