Nu var det så oooootroligt länge sedan jag skrev!

Har tänkt försöka ta upp skrivandet igen eftersom min resa fortfarande pågår. Det enda som är nytt i princip är att läkarna inte längre tror min dövhet beror på något psykiskt.
Testet med elektroderna fastsatta på mitt huvud som inte gav några konstiga resultat alls i somras har jag nu gjort om. Denna gång såg man en hörselnedsättning... Dom sa att jag hör runt 60 dB på ett öra...va de nu innebär...o att en hörapparat skulle hjälpa. Har fått hörapparaten nu men den hjälper inget alls.
Andra testet som gjorts hittills är ett blodprov för att se om jag har borellia o som då kanske orsakat min dövhet...men resultatet visade att jag inte har det. Nu vill dom vänta några veckor o sedan göra testet igen !?!?!
Hallååå det har snart gått 1 ÅR!!! Kan dom inte bara remittera mig till Uppsala nu istället för att vänta o vänta!!! Det känns som dom bara skjuter upp mitt fall hela tiden!!!.
Jag bad mama ringa dom o säga att vi inte ville vänta mer utan bli remitterade till Uppsala. Vi fick då en telefon tid den 24/4. ALLTSÅ OM EN MÅNAD!!!! Det är så sjukt så man nästan får svårt o andas. Plus att jag själv inte kan höra i telefonen så mama måste tala med läkaren o då kommer hon säga, som så många gånger förut, att hon har tystnadsplikt o inte kan berätta för mama vad som händer. Usch...orkar inte skriva mer om de nu.

Har lite goda nyheter om min lever iallafall men jag måste ut med vovven så jag skriver mer senare.

Pöss

IM BACK IN THE BLOGG LIFE:::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0