Negativitet

Idag maila jag runt till några syskon o vänner för o se vad dom tycker om att jag låter folk se min blogg. Var tvungen att fråga för det känns lite skummt att ha det jag skriver ute så ALLA kan se.
Fick samma svar av alla, att jag ska låta den vara ute. Har ju haft den öppen i några dagar nu men tänkte att jag kanske skulle låsa den igen.
Gav iallafall ut min blogg adress till vissa av dom o självklart så ska man va beredd på en rektion. Men när folk inte kan säga nått positivt utan BARA kommer med en negativ kommentar så känns det surt. Säg hellre inget alls eller åtminstonde så kan man väl svepa in de negativa i nått positivt också.
Tänk att vissa personer bara ser negativa saker i ALLT. Letar dom efter det eller är dom blinda för det positiva? Spelar ingen roll vad man gör för dessa personer för det finns tydligen nått negativt i allt.
Fick mig iallafall o tappa suget för o ha min blogg öppen...
Vi får se hur jag gör. Skulle ju vara så synd om man missa en chans att kunna få kontakt med någon som går igenom det jag gör...

Tack till mina fina syskon o vänner som läst bloggen o sagt att dom gillar den!!! Ni är guld värda!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag gillar din blogg...en av de få som verkligen skriver om någonting betydelsefullt och dessutom gör det för din egen skull. Det är bra, kämpa på!

2008-03-26 @ 08:30:10
URL: http://cferetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0