Hur ska jag ha mitt håååår?!?!?!

Halloj!!!

Har precis städat nedervåningen i mammas villa. Fick extra energi efter att ha chattat me min systers son i G-borg så jag passa på o städa. Jag saknar han så mycket så ens dag blir verkligen förgylld när man prat me honom.Fick höra av syrran att dom kanske kommer hit nästa vecka. JIIIIPIIEIEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min Malcom!!!

Igår satt jag på internet o testade olika frillor på http://kandisfrissan.veckorevyn.com/. Det var superkul o se!!!
Sen la jag ut dom på Facebook så mina vänner kunde rösta på vilken frilla jag skulle ha. Hhaahah kul!!!
Här e lite exempel.
image57image58
image59image60
image61image62
image63image64
image65image67
image68image66
image69image70image71image72



Nåå? Vad tycker ni? Vilken frilla ska jag ha?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0