Tillbaka in i blogg världen...

Jag lever för er som trodde nått annat...

Jag har haft de väldigt tufft o första veckan grät jag hela dagarna. Nu känner jag mig starkare men jag gör allt för att inte få in honom i mitt huvud för de e för jobbigt o tänka på honom just nu.
Sysselsätter mig med annat istället.


Idag var jag o C o handla dom sista julklapparna. De blev helt okey presenter de här året. Ibland brukar jag känna bläää varför köpte jag de här men i år e jag nöjd=)
Jag kan avslöja vad jag köpte till min mami o låtsaspappa för dom förstår sig inte på internet så dom läser nog inte... Vi köpte 2 biljetter till ett evenemang i Sthlm. De va nån slags komedi pjäs o sånt älskar dom o se på tv:n så dom gillar nog o se de live oxå.
Till C:s pappa o låtsasmamma köpte vi ett present kort på 1000 kr på restaurangen uppe i skrapan. De e jättefin utsikt över hela Västerås däruppe o dom går aldrig ut o äter längre tillsammans så jag tror dom kommer gilla de. C:s mamma kommer få ett presentkort på en ansiktsbehandling o ett presentkort för o fixa håret på skönhetssalongen Aqua. Hon kommer älska de!


Vi var nyss o åt på Grekiska o jag e proppmätt!!! Ska vila magen en stund tror jag.


Först vill jag bara tacka dom små hjältarna Dibo o Gaston som kom o tog hand om mig när jag mådde som värst över Dico.

Ni hjälpte maaassoooor så tack ni håriga små hjältar!!! Och självklart tack till era hussar o mattar som låna ut sina guldklimpar till mig. Puuusss!
Har bilder på dom små vovvepuddingarna men de går inte att lägga in dom just nu av nån anledning så får pröva igen senare.

Och självklart tusen miljoner tack till mina vänner som messat o skrivit o beklagat sorgen. Tack för ert stöd underbara ni!!!

Återkommer snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0