Jäkla internet

Mitt internet har inte funkat på några dagar nu så har inte kunnat skriva men nu verkar de som den återuppstått igen...

De blev ingen fest för mandy i söndags=( Vi hade jättegärna gått o jag va verkligen taggad o bestämt outfit o allt men sen hände en sak som jag inte vill skriva om här så vi kunde inte gå. Jättetråkigt men vi va tvungna o prioritera så de blev som de blev tyvärr. Alla mår bra nu iaf. De e skönt=)

Jag e lite frånvarande idag o var de igår oxå. Jag har haft panikattacker på nätterna o på dagarna har jag bara gråtit o gråtit. Imorgon sker det jag INTE vill ska ske. Igår fick jag sån panik så jag sa till C att jag vill följa med Dico dit han ska.
Han är min bästa vän o alltid där för mig. Hur ska jag leva utan honom?

Min sista kväll med honom nu. Ska ta till vara på den.

Håll dig stark Amanda, håll dig stark...


Kommentarer
Postat av: Mattan

Ingenting kan lindra eller trösta.. Men jag hoppas du hittar styrkan inom dig att orka!!!



Tusen tusen styrkekramar till er!!!!

Tänker på er imorrn...



KRAM =(

2008-12-02 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0