Nog vänt på dygnet...

Fortfarande vaken o klockan e strax efter  så de blir väl en samma historia som igår...bläää.

Vaknade på soffan idag av att min älskade syster peta på mig o peka på bordet där hon hade dukat fram en massa frukost o tom bakat färska scones! Mmm yummi! Hon e så mysig.
Bara en dag kvar till hon åker hem till sitt Göteborg igen. Får en klump i halsen när jag tänker på det... Hon bor så långt bort! De är så frustrerande! Plus att jag alltid är så orolig över min familj o det känns inte bra att hon e så långt bort från alla. Men hon går på en av Sveriges bästa design skolor o det är inte många som kommer in där så jag får försöka sluta oroa mig o vara stolt o lycklig för hennes skull istället...men de e svårt att inte oroa sig när man heter Amanda Mendoza...
Ibland känner jag att jag inte orkar lära känna nån mer för då e det bara en till i mitt liv som jag oroar mig för...haha..de är nog större fel på mig än jag tror...

Imorgon ska vi har storstädning jag o syrran här hos mami. Dom kommer inte hem förrän den 3:e men jag vill inte stanna i det här huset när syrran åker så jag o Dico åker tillbaks hem till mig. Det ska bli rätt skönt o komma hem...även om de fortfarande e rätt tomt..
Har massa o fixa. Måste måla klart alla väggar o sen har jag massa tvätt.
Efter storstädning ska vi dra hem till min barndomsvän o kolla på hennes nya kattungar som en av hennes katter nyligen fått. Ååå va mysigt o gosa me kattungar!
Hon har så mycke djur där hos sig. 2 rottweilers o 3 perserkatter o sen nu 2 kattungar. Massa gooos me andra ord!!

Nu börjar repris på Ellen DeGeneres snart...me love that show men jag måste verkligen försöka somna...
Vad gör man när man inte kan sova? Ska fråga Dico vad han brukar hitta på...

JAG E AVUNDSJUK PÅ ER SOM LIGGER O DRÖMMER SÅ SÖTT NU!!! VILL OSSÅÅÅ!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0